Mijn foto's volgen nog.
Wederom was Genève zeer geslaagd, veel nieuws en vooral Alfa-nieuws!
De Giulietta ziet er in het echt leuk uit, geen grijze muizen auto maar naar mijn mening springt het design er nog niet genoeg uit, al zal met dit ontwerp vast gescoord gaan worden.
Folders werden niet uitgedeeld maar de Zwitserse blonine van de standbevrouwing (foto volgt ook
) kon niet lang voet bij stuk houden na een glimlach en mijn verhaal dat ik speciaal uit Nederland was gekomen voor de Giulietta en schoof mij na enig aarzelen de brochure toe, met daarbij de opmerking dat ik er discreet mee moest omgaan. (zie foto's op dit forum
).
Ook leuk was het om de echte Sergio zo 'in het wild' tegen te komen. Ik wilde hem feliciteren met de Giulietta maar helaas was het niet mogeijk om op een nette manier dicht bij hem te komen en hem aan te spreken. Ben wel benieuwd waar de USA vrijage in gaat resulteren, zoals gezegd werden de stands al gedeeld (zeker bij Lancia/Chrysler) en Sergio leidde de Amerikanen uitebreid rond, wellciht gaan er veel sneller nieuwe dingen spelen?
Tevens leuk: het doosje met de schaalmodelcombinatie 24HP en Giulietta en de Alfa-postzegels. Zelf heb ik alvast een pin van 100 jaar Alfa Romeo gekocht.
De Brera in metallic matgrijs was fantastisch, net een SR-71 spionagevliegtuig, mag zo in mijn garage komen te staan, niks wit, parelmoerwit of matwit, mat-metallic grijs is het!!
De Bertone Pandion is in het echt indrukwekkend, heel goed doordacht en het roofvogelthema valt heel goed samen met ons merkimago, mooi hoor!
De Pininfarina 2uettottanta zag er ook goed uit, bijna productierijp maar naar mijn mening is de achterkant nogal zwakjes, Daar een beetje aan sleutelenicm een kapcontructie en de orderboekjes komen wel vol.
Verder nog bij DE copycats van de beurs... nee, geen Japanners, maar Seat..... Daar stond een concept die wel heel sterk lijkt op 'onze' Brera...... Foto volgt.
Mooie beurs, tot volgend jaar!