tommaso
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Aanbieding: SCARB reis naar Autosalon Genève op 5 maart

do mar 11, 2010 07:58

Giulietta heeft vaste achterbank met skiluik en daarachter de bagageruimte voor zover ik kon zien.

De folder die in Geneve door Sergio bemachtigd werd was op A3 formaat met een aantal grote foto's van een witte Giulietta en een uitklapblad als laatste pagina.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

0170Spider
Full Member
Full Member

do mar 11, 2010 09:48

Giulietta heeft vaste achterbank met skiluik en daarachter de bagageruimte voor zover ik kon zien
Dat klopt niet: de getoonde versies hadden inderdaad een skiluik, maar de achterbank is ook 2/3 1/3 neerklapbaar, dat heb ik daar namelijk uitgeprobeerd. De zitting gaat daarvoor niet omhoog, dus het is gewoon de rugleuning plat. Je krijgt wel een aardig platte laadvloer, geen echte verspringing in hoogte in ieder geval.

Stom, bij de Delta inderdaad gezien dat de achterbank verschoven kon worden, daar bij de Giulietta niet op gelet, maar ik denk dat het me wel zou zijn opgevallen als het zo was (er zitten toch best wat metalen uitsteeksels in het zicht bij de Delta). De laadvloer van de Giulietta is in ieder geval handiger dan van de Delta.

De folder is inderdaad een onmogelijk groot formaat. Bestaat uit een paar bladzijden met ronkende teksten en platen, met achterin de hier al eerder overgetypte uitvoeringen en de kleuren van buitenkant en bekleding met plaatjes daarvan. Bovendien nog een lijst met de mogelijke kleurcombinaties (waarbij bijna alle combi's mogelijk zijn, behalve 1 en die ben ik even vergeten...)

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

do mar 11, 2010 11:05

Grazie per le riposte amici !
De Zwitserse folder heb ik intussen ook ingezien (doet de ronde tussen onze bedrijven), dus daar bestaat ook al 'n NL versie van of welke hebben de jongens op het vliegtuig/bus uitgedeeld ?

Ik ben blij dat de Giulietta niet zo'n verschuifbare achterbank heeft à la Delta : is weliswaar handig maar je zit dan wel zo hoog op de achterbank (waar ik zelf nooit zit :wink: ) zodat grote passagiers hun "broske" moeten platleggen :lol: .

Wel zonde dat het Wit parelmoer vd Giulietta op de stand niet verkrijgbaar is (wel kleur 296 = wit 159/Brèra-Spider wat ook mooi is), aanvankelijk gingen we onze 1e Giulietta allemaal in de OttoCi Rosso Competizione kleur krijgen, maar nu weer niet omdat er problemen met de produktie zouden zijn (volgens mij dekt de prijs van € 2.000 optie de kostprijs niet...) .
Dat maakt 2 kleuren in expo die niet leverbaar zijn + het Matwit vd MiTo QV (jammer = prachtig) . 159 SW Ti met Competizione Rood ook unavailable ... Het grijze vd MiTo 1.4TBma TCT op de stand komt dan weer wel, maar de velgen in dezelfde kleur dan weer niet...
Veel lekkermakerij voor onbeschikbare dingen . :?
Wat ik op de Italiaanse prijslijst niet terugvindt zijn verbonden/niet verenigbare opties terwijl daar altijd rekening gehouden mee dient te worden...

Nu nog 'n Wtcc-versie met 1.6 tbi ... (en Abarth WRC versie met dezelfde motor) .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

0170Spider
Full Member
Full Member

do mar 11, 2010 12:49

De Zwitserse folder heb ik intussen ook ingezien (doet de ronde tussen onze bedrijven), dus daar bestaat ook al 'n NL versie van of welke hebben de jongens op het vliegtuig/bus uitgedeeld ?
In het vliegtuig is een NL-versie uitgedeeld, met nog een typevoutje in die ronkende tekst dus dat wordt leuk voor de verzamelaar. Ik baal intussen stevig dat ik niet toch mn best heb gedaan om een Zwitserse folder los te peuteren (en ik had zelfs een adres in Zwitserland dat ik op had kunnen geven) :(

Dinky Boy
Miniaturista

do mar 18, 2010 18:13

Spettacolo Sportivo 2009 gememoreerd op de Zagato stand:

Afbeelding

Een spot van Bartolo op het 916 forum

Terug naar “Evenementen”