Nieuwe contactpuntjes er in, oude waren weeral ingebrand en geleidenokje weg gesmolten. :0
Nieuwe poging, sleutel aanraken direct netjes draaien en na halve minuut grote klappen en weer op 2 cilinders tot ze stilvalt.
Weer contactpunten bloedheet en geleidenok weggesmolten.
Heb k misschien kapotte condensator gekregen?
Daarnet als laatste redmiddel (de rest is al nieuw) een nieuwe bobine geplaatst. Bobine van een TS werkt dus niet op een Nord met conventionele ontsteking.
En ja hoor perfect draaien, heeft nog beetje afstelling nodig aan ontsteking en carbs, maar het eerste proefritje is gereden en sideways is ook geen enkel probleem met zo'n 2 liter.
Sper werkt nog goed, bak schakelt fantastisch en denk dat ik de remmen maar van mn Juul ga over zetten. Die Brembo's met nieuwe schijven en blokken remmen toch wel een stuk beter. Direct het onderstel er onder en de Superleggera's heb ik ook eind van de week eens kijken hoe dat staat.
)