klopt...Half april. Misschien eerder. Maar het moet een hobby blijven hè.wanneer is de planning dat ze geheel klaar is?
je gaat zeker goed!
maar diep respect voor de snelheid waarmee jij je hobby vervult hahaha
klopt...Half april. Misschien eerder. Maar het moet een hobby blijven hè.wanneer is de planning dat ze geheel klaar is?
je gaat zeker goed!
Als dat tempo zo door gaat is de sud ti ook klaar met de kerst!klopt...Half april. Misschien eerder. Maar het moet een hobby blijven hè.wanneer is de planning dat ze geheel klaar is?
je gaat zeker goed!
maar diep respect voor de snelheid waarmee jij je hobby vervult hahaha
Haha! Nee hoor, maar ik benut m'n vrije tijd optimaal. Als ze aan het werk is zit ik in de garage. En m'n zoons (7 en 10) vinden het leuk om af en toe mee te kijken en te helpen.ik denk dat hij alle weekends (dagen) buiten moet van de vrouw des huizes
Haha! Nee hoor, maar ik benut m'n vrije tijd optimaal. Als ze aan het werk is zit ik in de garage. En m'n zoons (7 en 10) vinden het leuk om af en toe mee te kijken en te helpen.ik denk dat hij alle weekends (dagen) buiten moet van de vrouw des huizes
Kunnen ze tzt aan hun eigen sudje beginnen.
Tja, enthousiasme is de beste hulp.. (Staat bij mijn vader boven de werkbank). Maar ik heb heel af en toe ook minder zin en tijd om wat te doen aan de 33 hoor.Respect voor het werk dat je verzet, qua kwaliteit en qua snelheid, netjes hoor! Ik ben er jaloers op, mijn Q4 project duurt al 3 jaar, en dat zonder spuit- en laswerk..
Staat daar bij die stoel in de put sms ook nog een kratje bier en chips?
Daar heeft ie toch geen tijd voor zeker?Staat daar bij die stoel in de put sms ook nog een kratje bier en chips?
Ok bedankt voor de tip. Iemand nog meer alternatieven of ervaringen met remblokken? (voor licht circuitgebruik)Netjes gedaan hoor, die veerpoten. Sowieso een schitterend project dit.
Ik zou me niet blindstaren op die Greenstuff blokken. Okee, er komt geen grafiet vanaf, maar volgens mij zijn er betere alternatieven met meer remkracht. Dan zou ik persoonlijk eerder voor Ferodo DS 2500 gaan.