Vanmiddag tussen 14-15uur een zilvere 164 bij afslag bergen op zoom. Volgens mij een bekende van het forum,en denk een 3.0V6
Greetzz..
Wouter
Super opvallende verschijning dat zwarte met dat wit. Erg gaaf! En dacht al dat ik een meid zag rijden. Is het afstellen gelukt?Dat waren wij! In de 33 van mijn vriendin (Suzanne, hier wel bekend op t forum).Vanochtend op de A15 richting Rotterdam ter hoogte van Tiel (volgens mij) een zwarte 33 met gorte raam spoilerT en opvallende witte Ronals.
We waren onderweg naar de rollenbank voor afstelling van de opgebouwde carbs
Komt goed met die jongenVanmiddag bij Ton van Kuyk Pure Cars....een 8C Spider in een erg mooie "gun metal grey" kleurstelling. Let op mijn zoontje in de spiegeling van het raam, hij nam de foto!
Hé Bert, dat was ikGistermiddag reed er een donkerblauwe Bert door de Siersteenlaan ( donkerblauw, blu ollandese toch? ) Zat heerlijk op het balkon van de zon te genieten..
Had al zo'n vemoedenHé Bert, dat was ikGistermiddag reed er een donkerblauwe Bert door de Siersteenlaan ( donkerblauw, blu ollandese toch? ) Zat heerlijk op het balkon van de zon te genieten..