Wij hebben deze week een 33 aangeschaft. We waren wel een beetje op internet aan het kijken voor een 33 maar ik wou eigenlijk eerst mijn rijebewijs halen voordat ik een auto zou aanschaffen. Toen reden we door groningen en zagen we deze auto staan bij een stratenmakers bedrijf, met gebroken veeroschotel, stond dus helemaal scheef. De banden en velgen zagen er niet uit en de auto kon ook wel een poets beurt gebruiken. Maar er was niemand aanwezig en we wisten niet van wie deze auto was en of hij wel te koop was. Paar dagen later het bedrijf opgebeld, kreeg de baas ( en eigenaar van de 33 ) aan de lijn en de auto stond in de weg, apk was verlopen dus voor een symbolisch bedrag mochten we hem komen ophalen. Probleem was alleen de gebroken veerschotel, dus bij een sloop in de buurt een andere veerpoot geregeld en die er te plekke opgezet en toen rijden maar eens kijken hoe dat ging.
Zo troffen we de auto aan
We wisten natuurlijk niet hoe erg hij zou roesten aan de onderkant dus direct volgende dag op de brug, en nog geen vierkante centimeter roest, alles leek vervangen en behandeld en met een paar nieuwe bandjes kon hij zo weer dor de apk. Ik wou graag ronal velgen eronder, die hebben we zaterdag opgehaald en we hebben de auto even goed gepoets met als resultaat:
De auto staat alleen nog veels te hoog, dus hopelijk gaan we dat volgend weekend doen moet echt verlaagd worden. Verder wil ik er andere einddemper op, open luchtfilter, moet de distributie riem vervangen worden, remklauwen rood gespoten worden, spiegels zwart gespoten worden, spatscherm r. voor roest beetje moet even behandelt worden, andere spoiler moet er nog even op, en een recaro interieurtje ) .
Zal regelmatig wat nieuwe foto's er op zetten!
Groetjes Brian en Polly