Het wordt een bijzondere dag!
gr Jan
Een RODE 75 nogwel!! En een rode auto is No-Go, normaal gesproken. Zelfs de rode 155 Q4 van een gewaardeerd forum lid werd juni vorig jaar nog grondig afgekraakt. Met uitleg toen ik even buiten gehoorsafstand was, trouwens.Gaat chantal zich willen vertonen in de 75
Bel de krant,dit is iets nieuws.
Een RODE 75 nogwel!! En een rode auto is No-Go, normaal gesproken. Zelfs de rode 155 Q4 van een gewaardeerd forum lid werd juni vorig jaar nog grondig afgekraakt. Met uitleg toen ik even buiten gehoorsafstand was, trouwens.Gaat chantal zich willen vertonen in de 75
Maar dat wordt inderdaad een eenmalige vertoning, denk ik.
Verder is ze heel lief, hoor.
Dan rij jij in de 75 met C. verder, en neem ik jouw 155?Een RODE 75 nogwel!! En een rode auto is No-Go, normaal gesproken. Zelfs de rode 155 Q4 van een gewaardeerd forum lid werd juni vorig jaar nog grondig afgekraakt. Met uitleg toen ik even buiten gehoorsafstand was, trouwens.Gaat chantal zich willen vertonen in de 75
Maar dat wordt inderdaad een eenmalige vertoning, denk ik.
Verder is ze heel lief, hoor.
Anders wisselen we halverwege ...
Was dat alweer een jaar geleden? We zouden oh-en kunnen combineren met de overdracht van een paar 105 wielen.Hey Jan!
Was erg gezellig vorig jaar, al zijn we niet verder gekomen dan flink oh-en bij het startpunt!
Is tegenwoordig alleen wel een beetje ver vrees ik....
Succes met de organisatie!
Ik heb nog een 156 GTA staan....o, maar die is van ná je 155. Geen optie dus...sorry.Gelukkig heb ik mijn gele mistlampen erin zitten, dan is het nog een beetje klassiek . Misschien iemand nog iemand iets van voor mijn 155 te leen ? Ik heb al een tijdje geen uhh wat oudere Alfa gereden en ik begin het te missen
Ook geen probleem hoor!! Dat is toch meer een klassieker in spé dan een 155 1.8 ... en die van jou is hoger en das wel een voordeel gezien de weggetjes van vorig jaarIk heb nog een 156 GTA staan....o, maar die is van ná je 155. Geen optie dus...sorry.Gelukkig heb ik mijn gele mistlampen erin zitten, dan is het nog een beetje klassiek . Misschien iemand nog iemand iets van voor mijn 155 te leen ? Ik heb al een tijdje geen uhh wat oudere Alfa gereden en ik begin het te missen