Jongens, probleem.
stroomvretert in de alfa op zekering nummertje 19!!
Zekering 19 = klokje + binnenverlichting, wat is er nog meer gezekerd via 19?
Hey sieger als je hulp nodig hebt met je eletrisch probleempje moet je het maar laten weten.hm knippers... heb de zekering er nu uit. radio zit er niet meer in, zal er eens mee bezig morgdn! bedankt michel en tot binnekort!
Heb je een Varta accu in de 75 dan?
Met een vriendelijke duitse degelijke groet!
Sieger.
Knippers werken ook zonder zekering 19!
Maar g*dverd*mme wat een k*tzooi zeg, gisterochtend lege accu.. Naja kan gebeuren blijft ouwe meuk. Opgeladen vannacht, vanochtend broem lopen natuurlijk, vanavond was klaar op de zaak, starten ho maar, wéér accu leeg. Gelijk thuis op snelladen gezet, heeft een uur of 3 ~ 4 lopen pruttelen. Moest naar Holten, broem starten. 20min later wil ik wegrijden ACCU WEER LEEG!!!! Ding gestart met startkabels gelijk lopen natuurlijk....
Amai ik word er moedeloos van. Het zal wel iets stoms zijn (accu defect?!) maar die kleine dingen wegen me zo af en toe echt zwaar. Fijn, morgen moet ik naar school, daarna naar zeeland (plaatsje bij oss) en dan naar Tilburg en weer naar huis.
Joepie! Hoe regelen we dat dan weer.....................
Ik ben niet te volgen hoor ik weleens, nou, ik kan mijn alfa evenmin volgen, net een soapserie alles loopt door elkaar.
Met een vriendelijke duitse degelijke groet!
ach, je hebt je blok nog niet 2x aan gort gehad... haha!
maar ik had met de multirosso iets soortgelijks. accu van de sw erin, en problemen weg! dus accu aan gort. (bij mij dan hè, 't kan ook wat anders zijn...)
Sieger.
probeer eens te meten met een multimeter lampje is een slecht indicator tussen je massapool want je zet er alleen maar weerstand (28ohm met een 5wat lampje) tussen je -pool van je accu en de auto zo gaat er alleen maar een kleinere stroom lopen.ja het weekend hebben we alleen de middenconsole erin gezet, de achterbank erin gedrukt en de bedrading met tiewraps vastgezet. Allemaal even bekeken maar zag niets geks?
Wél loopt er een kleine stroom, als je meet tussen accu (massa) en massapool.... Lampje brand niet, dus tis zwak. Zekering 19 trok genoeg om een lampje te laten branden dus die ligt er zowiezo al naast.
Maargoed, eerst nieuwe accu erin, dodemansknop en bedrading en stekkers heb ik ook allemaal dus V6 tank + accu achterin + dodemansknop?
Eh en Hans, motorproblemen heb ik met de laatste rode giulia TI al gehad, valt net op 2 handen te tellen hoevaak ik koppakkingen heb verwisseld en alles open heb gehad ......