wo mar 24, 2010 20:50
Ed..? I don't know him..
Maar die kleur mag toch een soort van staal blauw genoemd worden..?
Om overigens op het donker groen terug te komen: een donker groen exemplaar dat te koop staat heeft mijn aandacht getrokken.. Een vriend zei meteen al dat die kleur NOT DONE is, maar ik twijfel.. Ze is qua uiterlijk super, en helemaal origineel.
Het betreft een 2.5 versie uit '99 met 220.000 op de klok. Behalve de kleur is kmstand dus ook een punt van twijfel. Echter, de verkoper zou de volledige onderhoud historie in zijn bezit hebben, incl. alle facturen/rekeningen ter inzage. En recent (wat hij recent noemt, moet nog blijken) zou de distributie vervangen zijn, evenals de draag armen etc.
De verkoper neemt nog contact met mij op, dus ik wacht het af. Ik zie al langer uit naar deze grote Italiaanse sedan, liefst met een V6 motor. Ooit eenmaal durven bellen voor een 164, maar hier toch van terug gekomen (leeftijd/kmstand).. Nu een aantal 166's bekeken, waaronder deze en een rode 3 liter. Laatst genoemde had relatief weinig kms, gezien z'n leeftijd (166.000), maar ik vond een 3 liter net iets te veel van het goede.
Vloeken is aangeleerd.. Bidden toch ook?
- 155 2.5 V6
Gehad:
- 33 SW 1.7 IE
- 166 2.5 V6 24v
- 155 2.0 TS 16v Sport WB
- 166 3.0 V6 24v Sporttronic
- 146 Junior 1.6 TS
Bellezza, Velocità e Passione