Vanavond het stuurhuis verder afgemaakt, stuuras op het huis gemonteerd, daarvoor moest wel t stuur met z'n ophanging los want het stuurhuis demonteren ging vanaf onder maar met terugzetten krijg je de as er nooit op vanaf onder dus dat moet later van binnenuit. De alluminium bak waarmee het stuur aan de carrosserie zit met twee M10 bouten heb ik jaren terug een keer laten zakken (zie ook
www.alfamontreal.info bij steering) door de gaten in de carrosserie waar die M10 bouten door gaan de achterste omhoog te vijlen, frezen en de voorste naar beneden waardoor het stuur verticaler komt en niet meer zo omhoog staat, dit bevalt me wel. De ruimte tussen stuur en stoel wordt wel kleiner!

Zie je ook een rijtje relais die k ooit extra heb gemaakt voor stads,dim en grootlicht, eentje extra over het startrelais en een(linksboven)voor ontsteking/benzinepompen. Hoop draden toen vernieuwd, ook naar raw schak en verlichtingsschakelaar, die waren erg heet geweest denk ik want ze waren allemaal keihard en zagen r gesmolten uit.
Ook meteen de schakelaars open gemaakt om schoon te maken.
Het grootlicht kon ik altijd aan doen door de handel naar beneden te zetten, dat hebben ze allemaal, maar de handel kon ik ook indrukken? maar
dat had geen functie, toen de schakelaar open was zag ik dat het diende om te seinen maar het is inwendig niet aangesloten??
Dat heb ik toen ook maar ff geregeld, dus nu kan ik seinen door de handel in te drukken.
Weet iemand hoe t origineel is en hoort??
Ik had t idee dat t fabriekaf niet werkt omdat anders terwijl je seint de koplampwimpers ook naar beneden willen, en dan zitten ze net lekker
voor je lampen te hangen als je seint.
Ik heb t kraantje altijd dicht dus mijne gaan nooit naar beneden.
Wel heb ik ooit een varandering gedaan dat ze dichtblijven als je t stadslicht aan doet en alleen opengaan met dim en grootlicht,
hoe weet ik niet meer, ik dacht alleen n stekkertje omzetten, t was ieder geval simpel.
Gr. Wim.
Gehad:Montreal '74. 90-BU-21.Die vertoeft nu in Dubai, roest nooit meer!