Klinkt goed.
Wel de originele turbo of een modernere?
Motor heeft potentieel genoeg... 300 pk moet kunnen.
Maar heeft de bak dat ook???
Ik wil eerst kijken wat dit turbo'tje me kan leveren.Daarom ga ik die 440cc's al monteren,
voor als ik dan toch een grotere turbo wil plaatsen,het met de inspuiting wel goed zit.
Ik wil dan een T3/T4 gaan plaatsen van Garret,mochten de Pk's me tegenvallen.
Bij het lijstje in mijn vorige Post komen ook nog C&B Nokkenstokjes gemonteerd te zitten.
Maar eerst eens kijken wat voor kilowatts de standaard Fohn mij kan leveren.
Wordt in mei als het allemaal meezit aangesloten bij Jv Engineering.
Hij moet nog terug naar de spuiter en aangezien Jv Engineering de bijna buurman is van de spuiter wil ik dat in 1 rit doen.Dan ben
ik hem misschien wel 2 tot 3 weken kwijt,maar je hebt er wat voor terug.
Anders blijf ik die 40km heen en weer tuffen,
Op de kar,af de kar.Op de kar,af de kar.En dat was ik niet van zin
Greetzz..
Wouter