Probeer er dan ook te zijn, heb je Alfetta zaterdag gezien toen ik mijn GT kwam ophalen na het verlagen.
Je Alfetta lijkt nog mooi hard en het blok ligt er al netjes in!
Slangklemmen zou niet nodig moeten zijn hoor.Die nieuwe slangetjes op je injectorrails moet je wel met slangenklemmen terugzetten, want de benzine staat daar onder druk.
is inderdaad niet nodig, lekker warm en soepel maken, en er op drukken tot de schoteltjes aan onder en bovenzijde niet meer bewegen en het zit vast.Slangklemmen zou niet nodig moeten zijn hoor.Die nieuwe slangetjes op je injectorrails moet je wel met slangenklemmen terugzetten, want de benzine staat daar onder druk.
Hangt dus van de soort slang af die je gebruikt, gewone benzineslang moet je klemmen, maar de soort die hieronder beschreven wordt (verhitten en dan laten vastkrimpen) is geen gewone benzineslang maar kennelijk een soort die je onder hitte vulcaniseerd oid. Dan hoef je idd niet te klemmen.Slangklemmen zou niet nodig moeten zijn hoor.Die nieuwe slangetjes op je injectorrails moet je wel met slangenklemmen terugzetten, want de benzine staat daar onder druk.
Ik ken een mooie blauwe Alfetta 6 die precies het hierboven staande had gedaan. Maakte begin jaren 90 de polderwegen in en rond Hillegom "onveilig".bij mijn alfetta v6 heb ik enkel de verstevigingsstukken aan de onderkant van de motorklep verwijderd om de boel te laten passen.....
Dat wist ie inderdaad. Ik heb die sud ook vaak genoeg bekeken toen Roel hem nog had. Mooie auto!. Bevalt ie nog goed?Doe Roelof de groeten van me. Hij weet vast wel wie je bedoeld als je over die dikke sud begint