Holy crap !!!
Da's een stevige klap geweest zo te zien. Hopelijk hou je er zelf geen blijvende schade aan over. De Alfa heeft je in ieder geval goed beschermd!!
Sterkte met de financiele, lichamelijke en emotionele verwerking!
InderdaadHoly crap !!!
Da's een stevige klap geweest zo te zien. Hopelijk hou je er zelf geen blijvende schade aan over. De Alfa heeft je in ieder geval goed beschermd!!
Sterkte met de financiele, lichamelijke en emotionele verwerking!
Ja idd, maar was toen ook in m'n recht. BMW is brol voor mij ze. Geef mij maar een nieuwe Bella.gelukkig heb je zelf niet al te veel.
blijkbaar heb je iets met bmw vorige keer ook toch?
Er stond al een wagen stil aan het oranje licht, dus op deze weg kon hij al van heel ver zien dat het oranje was, tijd zat om te stoppen. Op het moment dat hij de lichten alsnog doorrijd springt het op rood (volgens de getuige). Dus naar mijn mening is hij hier ver over de schreef gegaan.Stoppen, als je op een veilige manier stoppen kan - ben je op 10 meter van de lichten, kan je namelijk onmogelijk stoppen voor oranje.
Tegenpartij vervolgd zijn weg, terwijl jij een maneuver uitvoert (afslaan) - stof voor discussie...
Niet als je al op het kruispunt staat, wachtende tot je je weg kan vervolgen (in dit geval afslaan), aka, er geen verkeer meer komt uit de andere rijrichting.Als de BMW door oranje/rood reed, dan reed jij toch ook door een oranje verkeerslicht en moest dan toch voorrang verlenen aan rechtdoorgaand verkeer?
Ik ben dus ook van die mening, de BMW reed door een oranje licht. De plaats waar ik door het verkeerslicht (groen) reed licht enkele meters van de plaats waar ik moet afslaan (middenberm). Zodra ik daar stond stond het licht op oranje voor de BMW én stond er al een wagen aan de lichten stil om af te slaan (de getuige dus). Volgens deze getuige is de BMW door een licht gereden dat net op rood springt.Niet als je al op het kruispunt staat, wachtende tot je je weg kan vervolgen (in dit geval afslaan), aka, er geen verkeer meer komt uit de andere rijrichting.