Bak/diff-oliekoeler. Die hangt daar lekker, met het loslatende ZOAB van tegenwoordig.En wat zou dit zijn? Een oliekoeler?
Idd en die aantal jaar dat ie in echt stond hebben hem geen goed gedaan, was 2 jaar geleden gaan kijken, wat was er toen mis:Is een ouwe bekende; is in 98 ingevoerd uit Duitsland,had toen Zender velgen en stond na paar jaar alweer te koop bij Alfavedo.
Het was toen een mooie harde auto,die huidige wielen/eindpijpen kunnen mij niet bekoren,maar dat is kwestie van smaak.
SZ-configuratie in een sleaper verpakkingBak/diff-oliekoeler. Die hangt daar lekker, met het loslatende ZOAB van tegenwoordig.En wat zou dit zijn? Een oliekoeler?
Nog 4 nachtjes slapen.....
Mooie oplossing, lekker korte olieleidingen.Bak/diff-oliekoeler. Die hangt daar lekker, met het loslatende ZOAB van tegenwoordig.En wat zou dit zijn? Een oliekoeler?
Nog 4 nachtjes slapen.....
En En EN
Is inderdaad een beetje tristesse , maar als ik het goed begrepen heb , was de zoon des huizes toch nog van plan om dit exemplaar op te knappen .Wow!
dat lijkt wel een Frans/Italiaans tafereeltje!
in Holland zie je dit niet vaak!
IIg is ie in verregaande staat......
Heb de auto vorige week nog even vluchtig bekeken, zag er strak uit!Bij Douwe Heida te koop; een brute Novanta met een 2800cc Gleich motor. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.