Stond van de week mijn huis te schilderen (ergens op een singel in Leiden) en hoorde iets moois aankomen >> een Juul dus.
Leek mij vanaf de ladder gezien lelijk zwart geschilderd of gerold. Klonk wel erg vet.
Als het een donkerblauwe was, dan was ik het Reed daar idd. rond die tijd. Kwam net terug van de onderdelendagVanmiddag rond ca 14u op de A27 bij de Veemarkt een Berlina, rijdend richting de A1. Ik reed zelf net op de afrit dus verder geen details gezien. Vast een bezoeker van de onderdelendag geweest?
Je was voor de 25e vast de route naar Nijmegen aan het verkennen?Vanmiddag rond 13;00 een beige Spider type 2 op de A50 richting Nijmegen.
Toenstraks rond 17:30 ook nog een rode 33 type3 op de A73 richting nijmegen.
Dan was jij het vast, het was in ieder geval een donkere Berlina.Als het een donkerblauwe was, dan was ik het Reed daar idd. rond die tijd. Kwam net terug van de onderdelendagVanmiddag rond ca 14u op de A27 bij de Veemarkt een Berlina, rijdend richting de A1. Ik reed zelf net op de afrit dus verder geen details gezien. Vast een bezoeker van de onderdelendag geweest?
Mvg. Richard www.berlina.nl
Ja, was bij je om de hoek, ben teruggereden via Larenhm volgens mij heb ik wat gemist......
hmmm, en toen was daar dus het moment dat ik dus even aan mijn lief ging vragen: ben je nog gespotVanmiddag op de A4 bij Delft, nog even elkaar begroet;