net in best deze gtv
jesper
De 75 stond vanmiddag geparkeerd op de plek waar jij de foto hebt gemaakt voor je afbeelding... er stonden meerdere 166s, een mooie blauwe 916 GTV, en nog een mooi rode 145.vind je het gek? Tegen de tijd dat we daar zouden zijn met ons klassiekertje, zou er echt niets meer over zijn van de voorspoiler met al die drempelsRichting Tanthof, rond de C1000.
Maar ben het wel met je eens, ze schijnen er wel te zijn maar op een of andere manier kom je elkaar toch niet tegen. Kun je nagaan, wij wonen notabene in hetzelfde postcodegebied als Frits, en zelfs hem heb ik pas 1 keer gespot!
Tsja, ik studeer ook al een paar jaar niet meer Ik realiseer me net dat die foto is gemaakt in 2001/2002 (is een scan van een ECHTE foto!)De 75 stond vanmiddag geparkeerd op de plek waar jij de foto hebt gemaakt voor je afbeelding... er stonden meerdere 166s, een mooie blauwe 916 GTV, en nog een mooi rode 145.
Maar geen zilvere (champagne?) spider of zwarte 156 gezien!
Klopt, het was helemaal niet de Westlandseweg maar de Krakeelpolderweg, en idd, is ergens een straatje achter de JvB. Al die andere types niet gespot, maar ik kom daar verder ook nooit met de auto - te veel drempels. Was toen gelukkig met het leasehok.Die rode giulietta heb ik ook nog zien staan (achter de JvB), maar niet omdat de Westlandseweg eruit lag, maar de Krakeelpolderweg. Stonden toen ook nog een 6, een andere Giulietta, een 33 en een 155. Veel nare drempels in die wijk.
daar zou die best wel eens vandaan kunnen komen. Hij had namelijk gewoon een parkeervergunning, en hij stond er toen ze net bezig waren om de hele routing bij het spoorviaduct om te gooien. Hij stond dus aan het einde van de Hugo.De achtergrond bij die 75 herken ik niet; ik heb wel vaker een 75 imola gezien, maar die stond onder het spoor geparkeerd met de neus naar voren waardoor ik de voorkant niet heb gezien.
moet je doen, kan je die fijne oprit nog een keer nemen Je loopt natuurlijk wel kans dat we dan toevallig wel op de fiets boodschappen doen.Op die AH komt ik ook nog wel eens met de 75, die heeft wel een nare oprit trouwens. Nog nooit een spider daar zien staan, ik zal voortaan eerst een rondje erover rijden
Is een GT; bijna net zo zeldzaam als de S.S. (of een Bizzarrini 5300 GT om maar wat te noemen). Mooie sportwagen; gekke geschiedenis.
Onderweg overigens ook nog een felblauwe Bugatti EB110 gespot, jammer genoeg in de tegenovergestelde richting.
Was zelfs een EB110SS, erg zeldzaam.
Deze neem ik aan, want die reed rond dit weekend :
...
Hmmm, volgens mij weten jullie nu waar mijn huis woontDie rode giulietta heb ik ook nog zien staan (achter de JvB), maar niet omdat de Westlandseweg eruit lag, maar de Krakeelpolderweg. Stonden toen ook nog een 6, een andere Giulietta, een 33 en een 155. Veel nare drempels in die wijk.