Nou, mijn hondaatje is vandaag verkocht, dus nu serieus op zoek naar een Italiaanse bella
nu eerst vacantie vieren!
Ik heb een Fiat coupe turbo 16 V gespot , nog iemand ervaring hiermee ?
Niet doen, op die auto's kan je helemaal leeg lopen (ervaring uit de werkplaats)Nou, mijn hondaatje is vandaag verkocht, dus nu serieus op zoek naar een Italiaanse bella
Niet doen, op die auto's kan je helemaal leeg lopen (ervaring uit de werkplaats)Nou, mijn hondaatje is vandaag verkocht, dus nu serieus op zoek naar een Italiaanse bella
jawel, kleintjes wel achterin !.Niet doen, op die auto's kan je helemaal leeg lopen (ervaring uit de werkplaats)Nou, mijn hondaatje is vandaag verkocht, dus nu serieus op zoek naar een Italiaanse bella
En dr past geen gezin in
en het is een lelijke auto...(geen discussie mogelijk) Koop een GTV6!!!!Nou, mijn hondaatje is vandaag verkocht, dus nu serieus op zoek naar een Italiaanse bella
Die mot je er dan heel hard in meppen, zullen ze niet leuk vindenjawel, kleintjes wel achterin !.Niet doen, op die auto's kan je helemaal leeg lopen (ervaring uit de werkplaats)
En dr past geen gezin in
hoeve ook niet zo vaak erin!, en meppe dat zullen we maar niet doen met de huidige wetgevingDie mot je er dan heel hard in meppen, zullen ze niet leuk vindenjawel, kleintjes wel achterin !.
En dr past geen gezin in
Bert, nu al aan de halucinerende middelen gezeten.... schei eens uit.. heb in zo'n ding een week gereden... A) je rijdt voor lul...B) heeft wegligging van een mossel.......een heerlijk rijdende
auto met een geweldige wegligging. Ongelofelijk maar de Coupe turbo is echt een zeer goed rijdende auto.
hiervoor is mijn budget helaas te laagAls eerder vermeld voor een 20v gaan !!! Beter blok