Ja, ik ook, maar schijnbaar niet iedereen en dat heb je, even kort door de bocht, maar te accepteren. Tegenwoordig erger ik me er niet meer aan. Ik doe gewoon mijn ding, c'est tout. Onder de streep werkt dat het beste.Wat mij betreft hoeft niemand hoffelijk te zijn. Staan we de hele dag stil! "Nee, jij eerst." "Nee, joh, ga jij toch." Gewoon je hersens gebruiken. Ik hanteer voor vrijwel alles het princiepe "Hoe zou ik zelf behandeld willen worden."
Jij bent gekHet polder model.... Met als resultaat dat we het allemaal maar laten gebeuren.. Tsja...
Nog eentje: ben ik gek, of is in de meeste files de rechter baan de snelste tegenwoordig?
De vluchtstrook toch? En alles laten gebeuren, tja, met de huidige agressie van mensen heb je geen zin om iemand te attenderen op een fout. Fout of niet: KLAPPEN KUN JE KRIJGEN!! Toch? Beetje zo de mentaliteit tegenwoordig. Zo heeft laatst één of andere mafkees 10 kilometer met groot licht achter me gereden omdat ik met groot licht knipperde omdat hij pal voor mijn neus naar links kwam. Ik heb geen zin in dit infantiel frusti gedrag: "joh, ik knipperde om te laten zien dat je niet goed keek hoor, ik bijt niet!!!"Het polder model.... Met als resultaat dat we het allemaal maar laten gebeuren.. Tsja...
Nog eentje: ben ik gek, of is in de meeste files de rechter baan de snelste tegenwoordig?