Ik snap er niks van, iedereen ziet het behalve ik...Ik zie niks
Ik snap er niks van, iedereen ziet het behalve ik...Ik zie niks
ik zei het toch. het zijn net taxi sHet rijdt zo relaxed zonder turbo![]()
Gas geven voor clipping point is nieuw voor mij dus daar moet ik nog aan werken.
Rechte stuk doet pijn als een 155 en compact voorbijkomen tja...
Ben je er voorbij zien ze dat je 50 meter later remt, gaan ze dat ook doen, komen ze weer voorbij![]()
De fun factor is erg hoog met de TS, hopelijk komen er nog een aantal bij dit jaar
Ik weet echt wel hoe het is om ingehaald te worden door een taxi. En hoe het is om ze in te halen. Maar de mannen met ballen rijden in een Alfetta taartschep, Bertone of Squadra met een Nord motor.Heeft iemand die TOYO 888 eens flink om zijn oren gereden met een taxi?
Word er echt een beetje moe van dat ge-taxi. Gewoon sportief revanche nemen op die gasten er haaaaaaaaaaaght voorbij gaan.
Marc, hoe lang denk je met je koppeling te gaan doen ? Of was het Peter die reed ? Groeten, Arie
Die dingen horen in het museum thuis, wie wil er nu in zo`n waggelmobiel rijdenIk weet echt wel hoe het is om ingehaald te worden door een taxi. En hoe het is om ze in te halen. Maar de mannen met ballen rijden in een Bertone of Squadra met een Nord motor.Heeft iemand die TOYO 888 eens flink om zijn oren gereden met een taxi?
Word er echt een beetje moe van dat ge-taxi. Gewoon sportief revanche nemen op die gasten er haaaaaaaaaaaght voorbij gaan.
hap hap het is weer mooi visweer.
Dat klopt, maar dat is niet nodig hoor, gaat hagggght zat zoik heb het niet gezien (het filmpje) maar als dat zo is kan je dus nog iets harder!
Bij 20 min. 30 goed in de spiegel kijken![]()
dan probeert geert me overdwars in tehalen in de Hugenholz