Vorig weekend nog deze supercoole Bertone 1600 bij Maastricht.
Dat was ik dan waarschijnlijk wel. Met de lapjeskat; zoals mijn vrouw de 90 nu noemt. Kenteken is 29-TT-PR. Is de ex 90 van Arjan Schram alias Graffiaturo. Staat al wel in het register, maar nog niet onder mijn naam..... Rood! Bas K.? Kun je voor het 90-register nog wat gegevens aanleveren (per pb) TNXZojuist in Haaksbergen een rode 90 volgens mij was het bas. Ik was undercover en zag het te laat.
Volgens mij hebben we deze nog niet....
Hoewel geen Alfa, maar gespot. Je stond bij de Haagse Hoge School in Delft, uurtje of 8, toch?@De Block
Als het goed is was deze het dan....alhouwel, de achterkant er van dan.
Leuke Bert ook... en de gang zat er aardig in! Was daarom te laat om een foto van je Bert te maken.
Ahh dus niet rood, maar Opale MettallizzatoDat was ik dan waarschijnlijk wel. Met de lapjeskat; zoals mijn vrouw de 90 nu noemt. Kenteken is 29-TT-PR. Is de ex 90 van Arjan Schram alias Graffiaturo. Staat al wel in het register, maar nog niet onder mijn naam..... Rood! Bas K.? Kun je voor het 90-register nog wat gegevens aanleveren (per pb) TNXZojuist in Haaksbergen een rode 90 volgens mij was het bas. Ik was undercover en zag het te laat.
16 mei bedoel je? Daar heb ik nog geen idee van. Dat weekend zijn we net een weekend weg naar 's Gravenzande. Als het erg mooi weer is, zitten we dus lekker op het strand! Ben volgende week zaterdag (24 april) trouwens wel bij de 164 register meeting bij AC de Meern; met de 90! Kunnen ze daar ook eens zien hoe een ECHTE Alfa eruit zietAhh dus niet rood, maar Opale MettallizzatoDat was ik dan waarschijnlijk wel. Met de lapjeskat; zoals mijn vrouw de 90 nu noemt. Kenteken is 29-TT-PR. Is de ex 90 van Arjan Schram alias Graffiaturo. Staat al wel in het register, maar nog niet onder mijn naam..... Rood! Bas K.? Kun je voor het 90-register nog wat gegevens aanleveren (per pb) TNX
Die wijziging komt wel goed, ben je er op de registerdag bij?
Jammer Bas, héél jammer16 mei bedoel je? Daar heb ik nog geen idee van. Dat weekend zijn we net een weekend weg naar 's Gravenzande. Als het erg mooi weer is, zitten we dus lekker op het strand! Ben volgende week zaterdag (24 april) trouwens wel bij de 164 register meeting bij AC de Meern; met de 90! Kunnen ze daar ook eens zien hoe een ECHTE Alfa eruit zietAhh dus niet rood, maar Opale MettallizzatoDat was ik dan waarschijnlijk wel. Met de lapjeskat; zoals mijn vrouw de 90 nu noemt. Kenteken is 29-TT-PR. Is de ex 90 van Arjan Schram alias Graffiaturo. Staat al wel in het register, maar nog niet onder mijn naam..
Die wijziging komt wel goed, ben je er op de registerdag bij?
Greetz,
Bas
yeees.. dat was ik!Hoewel geen Alfa, maar gespot. Je stond bij de Haagse Hoge School in Delft, uurtje of 8, toch?@De Block
Als het goed is was deze het dan....alhouwel, de achterkant er van dan.
Leuke Bert ook... en de gang zat er aardig in! Was daarom te laat om een foto van je Bert te maken.