Amen to that!Massa hoort op basis van zijn prestaties niet eerste te staan. Vettel, Hamilton en Alonso weer wel. Het is dan ook een kwestie van tijd voordat Massa van de troon wordt gestoten.
Kan niet anders zeggen ,dan triest zo'n reactie maar ja ook deze mensen moeten er zijn.schumi = middenmoot
had nooit terug moeten keren.
jammer dat je niet tegen een andere mening kanKan niet anders zeggen ,dan triest zo'n reactie maar ja ook deze mensen moeten er zijn.schumi = middenmoot
Hoezo triest? Het is een mening en dat heb je maar te respecteren. Wat Schumacher betreft, echt kans gehad om zich te bewijzen heeft hij niet gehad, maar zo langzamerhand moet hij dat wel gaan afdwingen. Hij kan geen seizoen lang achter Rosberg aanhobbelen. Vandaag viel hij wederom zwaar tegen.Kan niet anders zeggen ,dan triest zo'n reactie maar ja ook deze mensen moeten er zijn.schumi = middenmoot
Denk dat het trieste vooral lag in het roepen zonder onderbouwing of argumenten.jammer dat je niet tegen een andere mening kanKan niet anders zeggen ,dan triest zo'n reactie maar ja ook deze mensen moeten er zijn.schumi = middenmoot
maar ik heb niks tegen shumi (ook geen fan) maar wel dat hij terug gekeerd is.
Ik vind dat hij dat niet had moeten doen,gestopt op het zijn hoogte punt en nu doet ie mee voor de middenmoot (op dit moment).
Maar goed..... ik wens de fans veel plezier met shumi
Ik kijk liever naar hamilton of button.