"offline doorgaan? "
Rijstijl verbetering is over twee dagen verdeeld, zowel zaterdag een deel als zondag maar of jij alleen op zondag rijstijlverbetering mag doen weet ik niet, even infomeren bij de club?Hallo,vraagje weet iemand dit??
als je je inschrijft voor de rijstijlverbeteringsklasse én voor Gruppo Europa 2 of 3 zondag,is dan de rijstijlverbeteringsklasse ook zeker op zondag of kan je dan bijv. op zaterdag worden ingedeeld??
Want..........ik kan alleen maar op zondag.Je kan op het formulier nl. niet aangeven :rijstijlverbeteringsklasse (zondag)
Gr ZZZzzzzzzzzzzz Willem
Tenzij je op zaterdag je remmen oprookt en 's zondags met alternatief vervoer moet komen
Ja ik heb het ff niet goed gelezen,er staat i.d.d. "verdeeld over 2 dagen "!!!!
Nou ff kijken of ik toch in de gelegenheid ben om 2 dagen te gaan,want 1 deel missen lijkt mij toch ook geen optie.
Nee dus...
Beetje jammer, enige coulantie was op zijn plaats geweest.....
Geniet dan van de leden, mensen die je wel mag.. laat het verleden rusten.. en geniet van wat je hun gegeven hebt.. en zij jou terug!
Zou een wonder zijn! In al mijn jaren in het bestuur heb mij ook mateloos aan die starheid geërgerd
Ach meissie ik ben zo flexibel........vergeleken met mij is barbapappa een stijve hark!Geniet dan van de leden, mensen die je wel mag.. laat het verleden rusten.. en geniet van wat je hun gegeven hebt.. en zij jou terug!
Zou een wonder zijn! In al mijn jaren in het bestuur heb mij ook mateloos aan die starheid geërgerd
Hoop je te zien op SS Alfa Lijkt me gezellig!
Maarreh.. mag je die starheid zelf ook thuis laten
Groetjes Saskia
Mooi, zien we je vast daar wel..Ach meissie ik ben zo flexibel........vergeleken met mij is barbapappa een stijve hark!