Stefan,
Helemaal top!
Maar zie ik nou een recaro interieur

Mooi maar volgens kenteken hoort er een interieur in zonder de gaas gevulde hoofdsteunen. Het is je vergeven hoor ik ben absoluut geen originaliteitsfreak (zoals je van het alfetta forum weet) viel mij alleen op!
Wordt nu echt tijd om lekker te sturen
Succes met de laatste loodjes!
Gr,
Carl
Klopt. Er zir een zwart leren Reacaro interieur in. Toen ik deze als project overname, zaten er 2 interieurs bij. Het leren en een stoffen zwart Recaro interieur. Het "originele' interieur heb ik er nooit bij gehad, maar dit vind ik ook niet zo erg.
Gisteravond maar eens even gewassen en een paar rondjes bij ons over het afgesloten terrein gemaakt om te zien of er nog aandachtspunten zijn. Die zijn er toch nog wel

. Waarschijnlijk moeten de remmen nog een keer ontlucht worden. Als ik remde, trapte ik het pedaal helemaal op de bodem zonder dat er iets gebeurde. Na wat pompen begon de auto te remmen. Bij de volgende pogingen steeds weer hetzelfde liedje.
Tevens hoor ik nog wat bijgeluiden vanaf de achterkant (versnellingsbak of differentieel) komen en moet ik wennen aan het inleggen van de versnellingen. De eerste en tweede versnelling zitten zo ver naar links, dat mijn knie in de weg zit en ik ben al niet zo groot. Dit probleem heb ik niet met mijn GTV-4. Zou de schakelstang misschien aan de verkeerde kant van het bevestigingspunt op de bak gemonteerd zijn?
De motor maakt stationair (zowel koud als warm) erg veel toeren, maar het blok heeft dan ook al meer dan 10 jaar niet meer gelopen.
Toch ga ik er Woensdag mee naar de keuring en hoor dan wel of er nog wat aandachtspunten zijn. We zullen zien.
Maar eindelijk staat deze vurige dame eens een keer compleet gemonteerd en gewassen op de foto: