Netjes Niek, leuk jou weer even gesproken te hebben, en kennis gemaakt te hebben met jouw maatje.
Netjes Niek????
Hij heeft wel geholpen,en helpt nog steeds maar tis toch mijn auto hoor
Greetzz..
Wouter
Netjes Niek, leuk jou weer even gesproken te hebben, en kennis gemaakt te hebben met jouw maatje.
Netjes Niek, leuk jou weer even gesproken te hebben, en kennis gemaakt te hebben met jouw maatje.
Netjes Niek????
Hij heeft wel geholpen,en helpt nog steeds maar tis toch mijn auto hoor
Greetzz..
Wouter
+1Foto'sssssssssssssssssssss meer foto's van je mooie project.
+1Foto'sssssssssssssssssssss meer foto's van je mooie project.
Dat is waar, sorry hoor.Netjes Niek, leuk jou weer even gesproken te hebben, en kennis gemaakt te hebben met jouw maatje.
Netjes Niek????
Hij heeft wel geholpen,en helpt nog steeds maar tis toch mijn auto hoor
Greetzz..
Wouter
Waarom? de + kabel loopt in heel veel auto's gewoon door het interieur. Alleen bij de doorvoeren door de carrosserie goed opletten dat je een rubbertule o.i.d. gebruikt om de kabel te beschermen tegen de scherpe randen. Een oude koelslang doet het hier ook erg goed voor trouwens.Doe je nog iets met speciale/extra isolatie voor de dikke pluskabel door je interieur? Of stevig afzekeren in de kofferruimte?
De kabel die ik gebruik is geschikt voor 168 ampere,dus denk dat ik daar wel safe meezit. En de kabel vanaf het verdeelblokje naar de start motor straks is dezelfde. En het originele verdeelblokje gebruiken kan. Maar rechtsvoor zitten ook kabels die moet je dan weer omleggen....dan moet je veel meer aanpassen aan je kabelboom dan nu nodig is. Heb nu als het ware de pluspool heel makkelijk gelegd. Ik sluit gewoon alles wat er op de pluspool zat weer aan op de nieuwe pluspool. Dan moet het goed zijn lijkt mij. En als het ware wordt de startmotor nu ook 'indirect' maar toch direct aan gesloten.Wat ook makkelijk is is de kabel rechtstreeks naar de startmotor te trekken, die gebruikt immers als enigste heel veel amperes in een keer. De rest trekt veel minder stroom. Een dunnere kabel naar het blokje zou dan genoeg zijn. Overigens gebruikt de 75 toch ook zo'n blokje? aan de dynamo kant op het binnenscherm alsik het me goed herinner.