je had de neus er als 1 geheel af moeten slijpen, mooi muurornament....Mijn resultaat mag er ook weer zijn.
Het rechter scherm en neusje is nog bruikbaar en een zeldzaam onderdeel wat ik als reserve hou.je had de neus er als 1 geheel af moeten slijpen, mooi muurornament....Mijn resultaat mag er ook weer zijn.
zelf rustig dagje gehad.. foto`s van de 166 gemaakt en advertentie op MP gezet, en hier een linkje. en beetje opgeruimd in huis.
Inderdaad, de kinderrommelmarkt waar we met m'n dochter stonden werd een compleet drama...jammer van het weer anders was het zeker het terras geworden
je moet gewoon van de algehele voorkant een bbq maken is als echte alfist toch een pre zou ik zeggen.Het rechter scherm en neusje is nog bruikbaar en een zeldzaam onderdeel wat ik als reserve hou.je had de neus er als 1 geheel af moeten slijpen, mooi muurornament....Mijn resultaat mag er ook weer zijn.
zelf rustig dagje gehad.. foto`s van de 166 gemaakt en advertentie op MP gezet, en hier een linkje. en beetje opgeruimd in huis.
Samen met de motorkap was dat nog het enigste wat bruikbaar was.