Je krijgt vast veel duimpjes als je op zaterdag weer bij de McDrive bent idd.
Maar ik zal stoppen. Smaken verschillen nu eenmaal!
Sorry, zo'n verschillende smaak heb je blijkbaar niet. Helemaal eens, op een enkele uitzondering na (OMGWTF).
Je krijgt vast veel duimpjes als je op zaterdag weer bij de McDrive bent idd.
Maar ik zal stoppen. Smaken verschillen nu eenmaal!
Uitzondering...regel....deze is idd erg lekker:Zondag bij de Nimega 100 Miglia nog een matzwarte Juul gezien met zwarte stalen wielen en plat op de grond. Was toch een van mijn favorieten.
Nope ... is wel mijn oude auto.@ Giuliettaevo, ben ik jouw niet tegengekomen op de strada richting Lille (zondag 25/04) met een collega Alfist (witte 75 met Turbo evo kit)?
Wij passeerden je met 2 motootjes (Ducati Mostro 900, Triumph speed triple) op de aanhanger richting Croix.
Nou, van wie die Giulietta precies is weet 'k dus niet maar zoveel matzwarte zullen er wel niet zijn.
Ciao
Wie weet van wie deze is? Het 4-deurs zusje van de OMGWTF zo te zien....misschien heeft deze Juul eigenaar interesse in 8J staal? http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=48072Uitzondering...regel....deze is idd erg lekker:Zondag bij de Nimega 100 Miglia nog een matzwarte Juul gezien met zwarte stalen wielen en plat op de grond. Was toch een van mijn favorieten.
(gepikt uit het Nijmeegse topic)