- roestplekjes voor beide achterwielen. Hiervoor gaat de Giulia in mei naar Amersfoort om door Tom onderhanden te worden genomen.
- cardan trilt behoorlijk rond de 60 km/h. Ook hier mag Tom zijn licht over laten schijnen.
- de richtingaanwijzers doen het niet. Een korte inspectie leerde mij dat zekering nummer 3 ontbrak. Toen ik deze monteerde bleek de aanjager ook ineens weer te werken. Maar bij het inschakelen van de richtingaanwijzer klapte de zekering er direct uit. Dus daar zit ergens kortsluiting. Mijn voorlopige plan van aanpak: alle lampjes eruit en dan nog eens proberen. Werkt dat niet dan gaat de schakelaar uit elkaar. Als iemand tips heeft die me wat zoekwerk kunnen besparen hoor ik het graag. opgelost!
- de ontgrendel kabel van de motorkap is gebroken. Een nieuwe heb ik al liggen, binnenkort even monteren. opgelost!
- de ruitenwissers lopen niet soepel en haken in elkaar. Het in elkaar haken kan ik misschien oplossen door één arm een tandje te verdraaien. Lukt dat niet dan moet het mechaniek even los, kan ik het gelijk goed gangbaar maken zodat ze weer soepel lopen.
- met het raampje open komen er behoorlijk veel uitlaatgassen/ benzinedampen naar binnen. Ik vermoed via de kofferbak (onderdruk) omdat daar geen rubbers gemonteerd zijn. Ik heb de rubbers er wel bij gekregen maar als ik die monteer liggen ze helelmaal los in de gootjes. Of horen ze aan de klep te zitten?
- linker speaker(s) doen het niet. Boeit niet echt met open luchtfilters en zo'n uitlaat maar als het erin zit moet het ook werken dus binnenkort even naar kijken.
Voor de volledigheid nog even een fotootje: