Bubbles gaat snel in zijn loodsje kijken.......Vandaag een 75 in Huizen, en om de hoek stond nog een donkerblauwe Giulia!
Dat zal "witte" geweest zijn.Vandaag binnen 10min 2 mooie Alfa's gespot!
Eerst op de Bunschoterweg bij een van de grote rotondes een mooie witte Bertone zonder bumpertjes en met plexiglas ruiten en volgens mij 15" GTA velgen. Volgens mij ook een rolkooi, maar dat kon ik niet goed zien. Heel mooi ding, misschien iemand van hier?
Daarna op de A1 in de buurt van de A27 een zilveren Spider type 4.
Rode raamband geloof ik, kon niet zien wat erop stond....maar ik denk idd dat het "witte" wasDat zal "witte" geweest zijn.Vandaag binnen 10min 2 mooie Alfa's gespot!
Eerst op de Bunschoterweg bij een van de grote rotondes een mooie witte Bertone zonder bumpertjes en met plexiglas ruiten en volgens mij 15" GTA velgen. Volgens mij ook een rolkooi, maar dat kon ik niet goed zien. Heel mooi ding, misschien iemand van hier?
Daarna op de A1 in de buurt van de A27 een zilveren Spider type 4.
Alfacentro stickers op de raamband?
Klinkt als mijn rijstijl... Was vast een rode Bert... (Zie onder..) Is jou 155 zwart of donker blauw?Gisteravond op de ring A10 een bertje die volgas langs de file kwam zetten, even later nog een rode 156 op de A2.