Auto Italia, issue 170: "Full Buyers' Guide on the 75 - not 'officially' a classic Alfa ..."
Bron: www.auto-italia.co.uk.
In het nieuwe Maggio/Giugno nummer van Auto & Design 182 N.3 weer volop aandacht aan Alfa Romeo ontwerpen.
Wellicht het mooiste Auto & Design magazine (2 maandelijks in Engels-Italiaans)
In nummer 181 maart-april wordt uitgebreid aandacht besteed aan de ontwerpen
van de autobeurs van Genève.
Cover story is voor de Bertone 8C 'Pandion', 10 pagina's met tekeningen, schetsen, ideeen , foto's, de opbouw en
de ontwerpers, samen met Lilly Bertone.
Ook een omvangrijk interview met 2 ex Alfa Romeo designers , Walter de'Silva en Wolfgang Egger
over hun Lamborghini 'droom' supercars.
Zou het geweldig vinden als iemand dit blad voor mij ( en als input voor het Alfasudregister) mee wil nemen (uiteraard tegen vergoeding!)Voor de Centenario-vierders en andere Italië-gangers:
Het juni-nummer van RuoteClassiche toont een 2e-serie Alfasud Sprint 1.3.
"La Mitica Alfa 155" N° 10.01 is er tevens in het Engels.... Digitale uitgave (klik)
Als het niemand lukt mag je die van mij hebben. Ik heb dit exemplaar samen met de Alfaspecial gekocht en als ik hem uit heb mag je hem wat mij betreft hebben. De Alfaspecial hou ikzelf.Zou het geweldig vinden als iemand dit blad voor mij ( en als input voor het Alfasudregister) mee wil nemen (uiteraard tegen vergoeding!)Voor de Centenario-vierders en andere Italië-gangers:
Het juni-nummer van RuoteClassiche toont een 2e-serie Alfasud Sprint 1.3.
Groet Sudman
In deze Alfa Romeo special vieren we de 100e verjaardag van het illustere Italiaanse merk. Dit doen we onder andere door op pad te gaan met Sam en Fred van Lingen, met de nieuwe Giulietta over bochtige wegen naar Italië te reizen en door met een aantal van de mooiste klassieke exemplaren te rijden.