whizzman is wijsman.
Wij hebben voor het eerst een foutloze rit gereden volgens mij klopte elke meter op de digiteller.
Wel reden we, na het pontje, klakkeloos achter een groep (!!) verkeerd-rijders aan, ook ik had de teller Na de oversteek op 0 gezet, wat dus de fout van de meesten was, wij hadden dit snel in de gaten en heel goed dat vlak na dit euvel een vraag werd gesteld, weet je zeker dat het goed zit.
Wij vonden de rit opzich prima, wel wat aan de lange kant en misten wat leuke dorpjes en bezienswaardigheden.
Mag wat ons betreft best wat info bij over de omgeving (Groningenrit had dat vorig jaar er bij gezet)
De bekers waren nog niet gearriveerd en mogen wat mij betreft altijd achterwege blijven, enkele uitgelote prijzen van de dealer en 2 zakken appels was veel leuker.
Lekker soepel met de antwoorden omgaan, hulde organisatie (helaas niet voor enkele betweters die gelijk de komma fouten wilden verbeteren)
Om zo'n lange rit goed te plannen is wel lef voor nodig, perfect gedaan organisatie.
Het slechte weer (pas s'middags) heb je nooit in de hand.
Mito Savali en Duetto aanwezig, maar moet eerlijk zeggen als voorheen een GTA (147 of 156) aan kwam rijden stonden er gelijk horden liefhebbers omheen dit gebeurde nu niet ???
Zeker de Duetto schijnt supersnel te zijn.
156FM