Als "newbie" op dit forum lijkt het mij wel zo netjes om mijzelf en mijn Alfa even voor te stellen. Ik ben dus Mark en sinds eind 2008 aan het stoeien met een 147JTD cup racer (zo een als Tim de Leeuw ook heeft). Na een winter van bouwen en sleutelen aan de motor was er een resultaat dat er best zijn mag, 195pk en 400nM aan de krukas. Voor een 8v JTD zeker niet verkeerd. Vorig jaar heb ik met de auto een aantal races in de Toerwagen Diesel Cup gereden. Helaas is het niet mogelijk gebleken om met deze auto op te boksen tegen de BMW's, Volvo's en Toyota's. Daarom voor dit jaar nieuwe plannen, races in de DNRT en ook een paar keer Alfa Challenge. Kan nu wel de auto naar eigen inzicht verder ontwikkelen: gewicht eruit, onderstel aanpassen en een vlakke bodem staan op het programma. Een kapotte klepstoter heeft van de week een behoorlijke ravage van de kop gemaakt. Misschien toch wat veel van de motor gevraagd. Voor de liefhebber is de auto ook te koop (natuurlijk met een nieuwe kop), ik ga dan verder met een 147GTA Cup