Of kijk eens goed naar dat Bertje...je verstand geeft vanzelf het antwoord. "OMGWTF?!?!?"Vul "OMGWTF" maar even in op de zoekpaginaWat is een OMGWTF? Iets voor insiders waarschijnlijk?
Beter kijken!Waarom kom ik de OMGWTF nooit tegen in de hoofdstad...?
Woon in de Pijp en heb bertje net ff wat hoger staan. Nergens problemen.Beter kijken!Waarom kom ik de OMGWTF nooit tegen in de hoofdstad...?
Al wel....ik moet zeggen dat ik stadsdeel centrum (waar jij volgens mij woont?) als de pest vermijd met al die drempels, dat kost me m'n uitlaat. Op zich verder met enige regelmaat wel te spotten in Amsterdam hoor. Zeker nu het mooie weer er weer aan komt en het hockeyseizoen bijna klaar is, zal het er toch een keer van komen. Ik zal haar eens op een mooie zonnige dag naast de rode Bert komen zetten!
Woon in het Oostelijk haven gebied en de GTV6 gaat 2,5 cm omhoog want ik kom het eiland niet meer op of af en bijna geen bult meer over zonder schuin te steken.Woon in de Pijp en heb bertje net ff wat hoger staan. Nergens problemen.Beter kijken!Waarom kom ik de OMGWTF nooit tegen in de hoofdstad...?
Al wel....ik moet zeggen dat ik stadsdeel centrum (waar jij volgens mij woont?) als de pest vermijd met al die drempels, dat kost me m'n uitlaat. Op zich verder met enige regelmaat wel te spotten in Amsterdam hoor. Zeker nu het mooie weer er weer aan komt en het hockeyseizoen bijna klaar is, zal het er toch een keer van komen. Ik zal haar eens op een mooie zonnige dag naast de rode Bert komen zetten!
Woon zelf in Oosterparkbuurt en kom met de OMGWTF mijn eigen straat niet in. Met m'n ouwe Juul trouwens ook niet. Smalle 1-richting met 6 drempels op 300 meter, allen stevig verzakt.Woon in het Oostelijk haven gebied en de GTV6 gaat 2,5 cm omhoog want ik kom het eiland niet meer op of af en bijna geen bult meer over zonder schuin te steken.Woon in de Pijp en heb bertje net ff wat hoger staan. Nergens problemen.Beter kijken!
Schuin steken wordt niet gewaardeerd in Amsterdam (boze + vervreemde gezichten... die heeft zeker te lang aan een joint gezogen).
Die combinatie staat goed Hans!ergens in het polderland:
een moddervette, brullende, gorgelende 33 RED 16 klabbappert
je bedoelt de skirts neem ik aan?Die combinatie staat goed Hans!