Te fast mag best, geef ik wel wat minder gas! Ben nog even aan het shoppen geweest, zie foto's. En ben achterkanten van moderne sportive auto's aan het spotten al wekenlang. Vele hebben zo'n diffusor achtig zwart vlak in het midden. Maar goed, ik heb nu 4x middagdienst en als het goed loopt heb ik veel tijd om erover na te denken.Maar gelukkig niet te fast
In de praktijk ziet het er erg massief uit als het helemaal blauw is zonder onderbreking. Zie ook de Giullietta op de clubkaart 2010 (of google giulietta foto's), zo zou het ook kunnen. Maar er komt iets dat esthetisch verantwoord is en anders heb ik nog een reserve standaard bumper maar het zou mooi zijn om de lijn van de skirts naar achteren door te trekken.Met blauw is mooier !
De onderste variant is prachtig.Te fast mag best, geef ik wel wat minder gas! Ben nog even aan het shoppen geweest, zie foto's. En ben achterkanten van moderne sportive auto's aan het spotten al wekenlang. Vele hebben zo'n diffusor achtig zwart vlak in het midden. Maar goed, ik heb nu 4x middagdienst en als het goed loopt heb ik veel tijd om erover na te denken.Maar gelukkig niet te fast
De kleur wordt donkerder blauw dan hier beneden dus dat is al wat meer ingetogen: