De achterkant snap ik, maar hoe zet je nu de voorwielen zover naar buiten terwijl het stuurgedrag goed blijft ?
De voorste veerpoten zijn beide 2 cm verder naar buiten gekomen, boven en onder. De geometrie blijft daarbij geheel Sud dus niet 33 (ik heb 33 3gats poten en fusees), want bovenste en onderste draaipunt zijn niet veranderd t.o.v elkaar. Ik meen dat de laatste versie van de 33 met de 3-gats poten de bovenste bevestiging verder naar achteren heeft richting voorruit, hetgeen resulteerd in meer caster en de dwarsarmen zijn zodanig dat die minder camber heeft maar dat heb ik dus niet alles Sud waarden. Enige probleem zou kunnen zijn heer Ackerman, die van het principe dat het wiel in de binnenbocht meer moet insturen dan de buitenbocht en dat is spoorbreedte afhankelijk maar ik verwacht dat het wellicht alleen een beetje zal wringen bij zeer grote stuuruitslagen als bij parkeren.
Ook heb ik nog 10 mm spoorverbreders die nodig waren ivm de remklauwen en de wielen zijn ET20, dus als je de verbreders meetelt ET10 m.a.w. het stuurtje met 2 handen vasthouden bij remmen op ongelijk wegdek. Trofeo Suds hadden ET6 met 8 inch brede velgen.