Jawel dat was ik ben gisteren en eergisteren ook met de fiets naar het werk gegaan(en zal dat ongetwijfeld nog veel doen deze lente en zomer ... file's tegenwoordig) naar wat voor een fiets moet ik zoeken volgende week...Daarnet op de Antwerpse ring in de file, een donkerblauwe eerste serie 75 1.6 carbs; Xavier?
Ik reed op mijn fietske naast de ring...
Een grijze damesfiets met kinderzitje (mijne laptop zit daarin), en ik rij in kostuumJawel dat was ik ben gisteren en eergisteren ook met de fiets naar het werk gegaan(en zal dat ongetwijfeld nog veel doen deze lente en zomer ... file's tegenwoordig) naar wat voor een fiets moet ik zoeken volgende week...Daarnet op de Antwerpse ring in de file, een donkerblauwe eerste serie 75 1.6 carbs; Xavier?
Ik reed op mijn fietske naast de ring...
Ik zit op een matzwarte MTB met kale banden en draag een outfit+rugzak en geen helm.
Komt het omdat er andere velgen onder zitten misschien? Het zegt mij zo niets namelijk.Het kenteken is bekend bij jullie.......alleen dan als 2.5L v6en terug naar Veenendaal bij een tankstation deze GTV 6 met 3.5L!
Deze gtv6 rijd a.s zondag mee met de nimega100.
Zou ik aub het kentekn van deze GTV6 mogen voor de database-register?
gr JW
Dan kan maar een boef zijn, Jan de BoefGisteren op A12 richting Arnhem: een witte 8C spyder......erg fijn. Met Nederlands kenteken!
Sinds wanneer zijn kale 159 lease editions Alfaliefhebbers?net voor me een rode 159 jts 1.8 in spakenburg iemand van hier??