Wij vertrekken de donderdagochtend vroeg vanuit Nederland naar het startpunt, zijn er nog meer deelnemers die het leuk vinden om samen die kant op te rijden?
Wij rijden via Weert, Maastricht naar België (met de Spider, rijden dus geen exotische snelheden maar gewoon de toegestane snelheid).
Wow, dat wordt spannend! Hoop dat het lukt, je moet de preview in Google Earth eens bekijken, er zijn stukjes bij die veel weg hebben van het verkeersbord in jouw avatar.Het gaat hier allemaal net lukken als alles goed gaat.
Donderdag kan ik mijn 75 op halen van de spuiter, en vrijdag gaat ie naar de garage voor nieuwe remblokken en de verwarmingskabel moet worden vervangen.
En dan maandag naar een bedrijf voor een nieuwe hemel, dus als alles goed gaat is ie volgende week woensdag klaar.
ziet er een vermoeiende dag uitWow, dat wordt spannend! Hoop dat het lukt, je moet de preview in Google Earth eens bekijken, er zijn stukjes bij die veel weg hebben van het verkeersbord in jouw avatar.Het gaat hier allemaal net lukken als alles goed gaat.
Donderdag kan ik mijn 75 op halen van de spuiter, en vrijdag gaat ie naar de garage voor nieuwe remblokken en de verwarmingskabel moet worden vervangen.
En dan maandag naar een bedrijf voor een nieuwe hemel, dus als alles goed gaat is ie volgende week woensdag klaar.
Is inderdaad veel. Is absoluut het maximum wat op een dag haalbaar is, volgend jaar is 't terug dichter bij huis. Route was oorspronkelijk een dikke 10km korter maar we moeten een eind omrijden omwille van wegenwerken...ziet er een vermoeiende dag uitWow, dat wordt spannend! Hoop dat het lukt, je moet de preview in Google Earth eens bekijken, er zijn stukjes bij die veel weg hebben van het verkeersbord in jouw avatar.Het gaat hier allemaal net lukken als alles goed gaat.
vooral als dit je eerste keer is
He Rob, anders moet je ook even op het Alfaforum een kreet plaatsen.niemand een navi nodig?