Dat is dus exact de reden dat je je niet kan permitteren om dat te doen. Ook al zet je tienduizend disclaimers in je routeboek en laat je deelnemers handtekeningen zetten, zodra je er een tijdselement aan hangt, ben je als organisatie medeverantwoordelijk als er iets fout gaat.Kijk dat bedoel ik door dit soort items worden er wel goede ideeen geboren. Mss nog een aspect tijd er in verwerken (niet dat het een race moet worden )
Ook dan "dwing" je mensen om hun snelheid aan de rit ipv aan het verkeer aan te passen. Het is misschien vergezocht, maar het is een risico.Heb ooit voor een SAAB (sorry) club ritten gemaakt waar wel een tijdselement in zat. Juridisch verantwoord. Namelijk een min. en max. tijdseenheid waarbinnen je moest finishen. Te snel was ook punten d'r af.
De tussenstop was niet verplicht hoor. Ik denk dat het lange rijden buiten de bebouwde kom en het niet zo fijne weer mee hebben geholpen om de meeste mensen daar toch even pauze te laten houden.Daar hebben jullie wel een punt, al werd dit daar gewoon gedaan zonder ooit gevolgen. Kwestie van instelling.
KM-er check is wel echt erg leuk net als in de branatorit false stempelposten, alleen jammer voor die mensen die in een alfa rijden waar de teller van stuk is...
Wat ik erg goed aan deze rit vond is die extra koffie tussenstop, die moeten we d'r in houden. Erg gezellig en een methode om de groep toch weer even wat meer bijelkaar te krijgen. Gezelligheid staat toch voorop.
Yeesss....!!!!! Ik ga mijn nummer geven...LET OP!!!
Controle op de A27 bij Lelystad
Da's jammer van de 81 euro... Ja oefenen en proberen en goed opletten bij de uitleg achteraf. Dan leer je wat je fout deed en kan je het de keer er op beter doen.Yeesss....!!!!! Ik ga mijn nummer geven...LET OP!!!
Controle op de A27 bij Lelystad
Post uit Leeuwarden, 81 E!!!!
De mensen die 'altijd' winnen hebben ook ooit moeten beginnen, en die zullen niet vanaf de 1e dag prijzen hebben gehaald.
Veel komen en oefenen. Doe ik ook. Dus ik hoop dat ik ook snel een prijsje kan pakken!