Na een hele tijd hier op het forum mee te hebben gelezen vond ik het wel eens tijd om mezelf en mijn Alfa voor te stellen.
Ik ben Tom, 19 jaar jong en woonachtig in Dalfsen, vlak bij Zwolle.
Als klein jochie was ik al gek van Alfa, mijn vader heeft verschillende Alfa's gehad en ik ben via hem dus aan het virus geholpen.
Mijn 155 is sinds oktober 1994 van mijn ouders geweest, in juni augustus 2009 heb ik hem overgenomen en iets meer naar mijn smaak gemaakt.
Het doel is om de auto zo orgineel mogelijk te houden en hem langzaam te perfectioneren.
Ondertussen zijn er al een aantal zaken aangepast, o.a. door mijn vader, maar ook door mij.
Toen ik de auto van m'n ouders overnam zaten er 15'' aftermarket velgen onder, deze waren niet orgineel dus moesten het veld ruimen.
Ze zijn vervangen door orginele 155 V6 velgen, deze worden aankomend weekend op de registerdag afgelost door een set 15'' Q4 velgen, eveneens van de 155.
De auto is toen hij nog in bezit was van mijn ouders gechipt door squadra en heeft een K&N luchtfilter gekregen, dit zijn natuurlijk geen orginele 155 zaken, echter kan ik niet zonder en blijven ze erop zitten.
Verder is de auto voorzien van een houten stuur en pook, verstralers, speakers in de hoedenplank en een nieuwe bestuurdersstoel.
Plaatjes bij de praatjes:

Er staan een aantal zaken op de planning, het zal allemaal wel op de lange termijn gebeuren.
- verlagen 2.5 cm
- steenslag wegwerken
- kleine deukjes weg laten halen
- uitlaat van voor tot achter vervangen(is nog wel goed, maar het komt er aan)
Tot zover.
Ciao,
Tom