Dan blijft toch de vraag, wat zou er dan mis mee zijn? Die kleur is niet nieuw, ik kan me zoiets bij complexe techniek nog wel voorstellen aangezien er altijd delen van het systeem veranderen door nieuwe versies etc. maar een kleur, wat zou daar nu mee kunnen zijn?Sja er zijn natuurlijk grote problemen met de kleur, anders doe je dit niet.
Wat er mis mee is? Je kent het verhaal van de roze Fiat 500?Dan blijft toch de vraag, wat zou er dan mis mee zijn? Die kleur is niet nieuw, ik kan me zoiets bij complexe techniek nog wel voorstellen aangezien er altijd delen van het systeem veranderen door nieuwe versies etc. maar een kleur, wat zou daar nu mee kunnen zijn?Sja er zijn natuurlijk grote problemen met de kleur, anders doe je dit niet.
yeps, ik heb ze ook gezien vandaag. Ik vond de antraciet die er naast stond misschien nog wel mooier!Vandaag stiekum in de garage van FGA gekeken en daar stonden veel giulietta's waaronder 2 rode .
Dat zoiezo niet, ik heb de afgelopen dagen vireo in houten de oren van de kop gezeurd over de centenario uitvoering van de mito, en die is er NIET in het rood (shame, dan had ik wel een rooie besteld)Of gaan ze alfarood voorbehouden voor 'n Speciale reeks tgv 100jaar Alfa ??????
:
De 1.8 MPI er uit? Feestje! (is wat mij betreft toch geen echte alfa-motor), maar wel erg raar dat ie niet wordt vervangen, lijkt me ideaal om de 1.4 turbo MA blokjes in te schuiven, gewoon zo'n 135pk rakker als instapper. Doet het in de mito heeeeeerlijk, dus moet voor de minder veeleisende 159 rijder ook wel lekker presteren (door de turbo zal ie zoiezo lekkerder reageren dan de 1.8 mpi). Als ze het dan een beetje netjes aanpakken kwa tunen krijg je nog 20% bijtelling en een A-label ook, zal de 159 in de lease goed doen! Misschien dat alfa het gewoon niet aandurft om de grote sedan te verkopen met een 1.4-tje...Soms snap ik de Italiaanse marketing niet helemaal....binnenkort gaat de 159 1.8 MPi d'r ook uit en wordt niet vervangen. Op zich geen ramp, maar de 1.8 is wel de enige C-milieu-zeur-kousen-klasse 159. En onze lease voorwaarden schrijven maximaal boom-knuffelaars-klasse C voor.
Geen 159 dus, als! de baas me nou eindelijk een keer een auto in de maag splitst.
De 1.9 JTDm 8V en de 2.0 JTDm 16V zijn resp. klasse C en B.Soms snap ik de Italiaanse marketing niet helemaal....binnenkort gaat de 159 1.8 MPi d'r ook uit en wordt niet vervangen. Op zich geen ramp, maar de 1.8 is wel de enige C-milieu-zeur-kousen-klasse 159. En onze lease voorwaarden schrijven maximaal boom-knuffelaars-klasse C voor.
Geen 159 dus, als! de baas me nou eindelijk een keer een auto in de maag splitst.
Wordt 't dus toch de Giulietta 1.4 170 pk. Geen straf, oke. Of toch die 120i coupe???
He bah, diesel.De 1.9 JTDm 8V en de 2.0 JTDm 16V zijn resp. klasse C en B.Soms snap ik de Italiaanse marketing niet helemaal....binnenkort gaat de 159 1.8 MPi d'r ook uit en wordt niet vervangen. Op zich geen ramp, maar de 1.8 is wel de enige C-milieu-zeur-kousen-klasse 159. En onze lease voorwaarden schrijven maximaal boom-knuffelaars-klasse C voor.
Geen 159 dus, als! de baas me nou eindelijk een keer een auto in de maag splitst.
Wordt 't dus toch de Giulietta 1.4 170 pk. Geen straf, oke. Of toch die 120i coupe???
Maar ja, dat zijn diesels...