dat zal hem beter liggen denk ikRosberg rijdt in MC weer met de korte WB MGP01 ...
Die journalisten knippen en plakken tot ze een mooi tekstje voor hun hebbenonzin want Rosberg zei:' We hadden vandaag de snelheid om op de eerste rij te staan", zei Rosberg tegen het Duitse RTL. "De snelheid was er, misschien niet om Webber te pakken, maar tweede was zeker mogelijk geweest. Al vroeg in de laatste sessie had ik echter last van Barrichello en moest ik van mijn gas, waardoor Michael weer door mij werd opgehouden. Hierdoor waren de banden al bijna op tegen de tijd dat ik een fatsoenlijke ronde kon rijden. Een ramp, dit."
dat brengt wat nuance he.... Het journaille is niet altijd even objectief....
Voor mij was Alonso de meest briljante vandaag. Maar eens zien of die inhaalactie geoorloofd was, ik weet niet beter dat je pas op start/finish mag inhalen als de SC naar binnen gaat (nou ben ik geen F1 driver dus hoef de regels ook niet van binnen en buiten te wetenSchumacher reed ook vandaag weer een meer dan acceptabele race. Bij de start voorbij aan Rosberg en de laatste ronde nadat de SC naar binnen ging: BRILJANT!! De enige coureur die het gewoon even doet!
mee eens,Voor mij was Alonso de meest briljante vandaag. Maar eens zien of die inhaalactie geoorloofd was, ik weet niet beter dat je pas op start/finish mag inhalen als de SC naar binnen gaat (nou ben ik geen F1 driver dus hoef de regels ook niet van binnen en buiten te wetenSchumacher reed ook vandaag weer een meer dan acceptabele race. Bij de start voorbij aan Rosberg en de laatste ronde nadat de SC naar binnen ging: BRILJANT!! De enige coureur die het gewoon even doet!