
Dit is een van de voornaamste reden dat ik zandvoort mijd als de pest.Dat stelletje randdebielen.ik heb een aantal rondjes gereden, de rest door mijn trouwe helpers gereden (komen ze ook eens op de baan ipv alleen ernaast),
was een leuk dagje maar wat mij wel opviel:
als je aankomt met trailer en racer erop wordt je tegengehouden, als je de naam niet weet van degene die je pitbox heeft geregeld dan mag je er niet op, lijkt mij logisch anders wordt het een chaos maar sta je daar dan te bellen om eea te regelen zie je wat dames met een dikke auto met wat kinderen achterin gewoon doorgelaten worden, daarna nog wat dikke wagens hetzelfde? zal een reden hebben, ik zal bij mijn volgende inschrijving de code vragen
het inschrijven; dat gaat op een wat aparte manier, er staat een rij maar die werkt niet echt als een rij, ik zal volgende keer nog eens goed kijken wat daar nu de bedoeling is
in de pits rijden sommige racerts gewoon direct voor de boxen langs
over dat oliespoor van rosolo:
nadat de 1e sessie was stilgelegd door een oliespoor van een meter of 500 werd ik bij ingang pits er even VAKKUNDIG tussenuitgehaald en kreeg ik een preek over doorrijden met olielekkage,
best grappig dat de prekende meneer mij vroeg "waarom doe je dat nu?" ik hem vertelde dat dat spoor niet van mij was maar hij was overtuigd dat ik het was en was verbaasd dat ik niet was gestopt want : "de baanposten hebben je proberen duidelijk te maken dat je olie lekt en NOG WEL LIEFST een olievlag aan je getoond" ??? nu ken ik de regels niet zo goed maar op de baanpost een olievlag als signaal dat je moet stoppen was mij voorheen niet bekend
maar goed, zal door de zenuwen geweest zijn tijdens dit geweldig grote evenement dat de meneer zich even vergist had, hij heeft zich later (nadat ik hem er over aansprak) nog wel verontschuldigd voor de preek