Ik verdedig het op grond wat gebeurd is nadien. Als Ferrari niet in de gelegendheid wordt gesteld om tegenbewijs -wat ze claimen in handen te hebben in vorm van telemetrie- in te dienen, hoef ik niet aan te nemen dat de stewards het bij het rechte eind hebben. Waarom dan geen tegenbewijs accepteren en Ferrari de kans geven het onverklaarbare te verklaren? Op basis van de beelden zeg ik dat de stewards een goede beslissing hebben gemaakt maar eenmaal verdiept in het hele verhaal is het op z'n minst discutabel. Sommige mensen kijken wel verder dan hun neus lang is i.p.v te zien wat ze willen zien.
Jerez 1997: Schumacher heeft zelf toegegeven dat het opzet was. Duidelijk dus!
Adelaide 1994: Niet toegegeven naar mijn weten maar in mijn ogen opzet in het spel. Niet alleen de aanrijding, maar gezien dat Schumacher na zijn toucher zijn auto dwars het circuit op stuurt? Unfair!
Je mag best weten dat ik Schumacher heb gehekeld tot op het bot (verbaast?) maar dat neemt niet weg dat ik daarom niet objectief kan zijn wat Schumacher aangaat. Dat jij als dat niet kunt, wil nog niet zeggen dat andere ook niet daar toe instaat zijn. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten! Schumacher heeft black spots op zijn cv waarin ik me prima kan vinden en ook terecht zijn, maar sommige gevallen zijn op z'n minst discutabel. Monaco is er 1 van waarmee ik niet per definitie beweer dat Schumacher onschuldig is. Ferrari heeft dat namelijk niet kunnen aantonen. Mja, daar weiger je verder op in te gaan.