nice!
maar dan blijft de vraag staan: is dat verstandig icm met 2cm spacers?
Geen idee. Ook niet van de ET van die wietjes trouwens .nice!
maar dan blijft de vraag staan: is dat verstandig icm met 2cm spacers?
vindt ik ook! wel uniek. weer eens wat anders als azev, borbet of ronal! en met spacers nog wat dikker ook!
Ik wacht wel even
Vindt trouwens je huidige wielen erg mooi onder de 33 .
jaHey hans,
begrijp ik nu goed uit het verhaal dat je AEZjes stiekem 4x100 zijn en je al die tijd zonder schuifbouten heb rondgecrossed?
anyway, schuifbouten+spacers+richten... msschien dan een paar euro-tjes extra lappen en gewoon voor OZjes gaan, zeker als je toch minder ongeveerd gewicht wil. Kan me ook voorstellen dat spacers ook het nodig wegen. Nu zitten die wel aan de binnenkant van een wiel, maar het is wel weer extra draaiend gewicht.
mmhhh. 1cm wel?2cm spacers lukt niet met de schuifbuiten die je van me kan krijgen.....
valt nog redelijk mee. hij wijkt dan 2,3% af205/45/16 heeft wel een behoorlijk grotere rolomtrek dan wat er standaard op de 33 hoort. Ik denk dat dat wel eens niet goed zou kunnen passen en je kmteller/snelheidsaanwijzing zal ook niet meer kloppen.
Oei, pijnlijke ontdekkingjaHey hans,
begrijp ik nu goed uit het verhaal dat je AEZjes stiekem 4x100 zijn en je al die tijd zonder schuifbouten heb rondgecrossed?
anyway, schuifbouten+spacers+richten... msschien dan een paar euro-tjes extra lappen en gewoon voor OZjes gaan, zeker als je toch minder ongeveerd gewicht wil. Kan me ook voorstellen dat spacers ook het nodig wegen. Nu zitten die wel aan de binnenkant van een wiel, maar het is wel weer extra draaiend gewicht.
tja, tja, tja.... OZ's zijn er niet in mooie 5 spaaks
ander lichtgewicht spul wel, maar dat is weer niet 2e hands te vinden.