Turkije wordt een high speed weekend. Ben benieuwd wat daar Schumi gaat doen.
Ik ben er bang voor dat het hele seizoen Red Bull - McLaren de boventoon gaan voeren.
Tenzij men de snelheid erin gaat krijgen bij die Silber Pfeile.
Overigens. Het is nog steeds een wussie, die Damon Hill.
"ik geef toe dat ik het moeilijk had om over de situatie te regeren", "omdat het Schumacher was". Ik zeg: man, get over it!
ik bid toch echt op mijn blote knieen dat ferrari nog wat gaat laten zien
Idd. Maar die Massa. Die moet pleite. Kubica in de Ferr, naast Alonso. Wawawiwa.
Maar voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
http://www.dailymotion.com/video/xdcgtp ... 2010_sport (zo lang die FIA de video niet weg laat halen wegens inbreuk van rechten...) Vooral effe letten op de woehoehoeeeee op het laatst
Turkije mag je hopen Ferrari & McLaren verder aan te sluiten bij Red Bull, zelfs er over te gaan ; Rechte lijn speed gaat meer de balans doen doorwegen dan de drag .
En noteer maar : Massa wint : om reden dat Turkije hem ligt, er wordt gereden met de zachtere banden zoals Bahrain en MC .
We zijn allemaal vol van Alonso, maar telkens 1 maal de safety car het veld bijeengebracht had reed Massa weg van Hamilton die op zijn beurt wegreed van Alonso...
Alonso heeft de verdienste een team naar z'n hand te zetten zoals Schumi dat ook doet, enkel bij McLaren kon hij Hamilton als protégé niet verdringen . Bij Ferrari heeft het pitlane incident aangetoond dat hij zich daar wel kan opdringen . Als je Raikkönen kan laten opzij zetten is het overduidelijk dat men bij Ferrari de kaart Alonso wil trekken en naar de toekomst een 2e piloot wil die zich schikt naar diens wensen en geen punten intern gaat afsnoepen . Kubica heeft Alonso meer dan waardig vervangen bij Renault die zie ik niet komen, ofwel blijft Massa ofwel komt er 'n youngster à la Jules Bianchi, Jérôme d'Ambrosio, Bruno Senna in de plaats die toch moeten rijpen ...
Mercedes zie ik het gat niet toefietsen tenzij op Specifieke circuits als Canada, maar daar verwacht ik de Ferrari's helemaal vooraan .
Op Silverstone waar ze met de harde banden rijden owv het bandenvretende wegdek vrees ik dat de RedBulls er torenhoog bovenuit gaan steken .
Monza, Spa & Valencia weet ik nog niet welke compounds geselecteerd zijn, maar daar is de downforce ook minder noodzaak .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .