Het gaat om het ideeTroost je, de mensen die je echte kilometerstand af kunnen lezen moet je met een lampje zoeken denk ik zo.
We zijn alleen maar benieuwd wat er gebeurt als je de 300k raaktHet gaat om het ideeTroost je, de mensen die je echte kilometerstand af kunnen lezen moet je met een lampje zoeken denk ik zo.
Zo ben ik donders benieuwd wat er met dit dashboard gebeurt, als je er in zou slagen om de auto harder dan 255km/h op de teller te laten rijden!We zijn alleen maar benieuwd wat er gebeurt als je de 300k raaktHet gaat om het ideeTroost je, de mensen die je echte kilometerstand af kunnen lezen moet je met een lampje zoeken denk ik zo.
ps ik had op de registerdag nog een rechter-achterlicht-binnenkant bij me... maar deze heb je niet meer nodig?
256km/h?Zo ben ik donders benieuwd wat er met dit dashboard gebeurt, als je er in zou slagen om de auto harder dan 255km/h op de teller te laten rijden!We zijn alleen maar benieuwd wat er gebeurt als je de 300k raaktHet gaat om het idee
ps ik had op de registerdag nog een rechter-achterlicht-binnenkant bij me... maar deze heb je niet meer nodig?
16-bits lijkt mij ook stug. Ik denk dat het 8-bits is, en dan zouden er dan 2^8 = 256 combinaties mogelijk zijn, en het lijkt mij dan logisch om alles vanaf 0 te gebruiken, dus 0 t/m 255. 256 en hoger zou dan niet moeten kunnen. Dus vandaar mijn vraag!Hee dat snap ik niet... geloof nooit dat er 16-bits technologie in dat dash zit. Wie legt dit even uit?
Ja dat snap ik, vandaar mijn vraag!16-bits lijkt mij ook stug. Ik denk dat het 8-bits is, en dan zouden er dan 2^8 = 256 combinaties mogelijk zijn, en het lijkt mij dan logisch om alles vanaf 0 te gebruiken, dus 0 t/m 255. 256 en hoger zou dan niet moeten kunnen. Dus vandaar mijn vraag!Hee dat snap ik niet... geloof nooit dat er 16-bits technologie in dat dash zit. Wie legt dit even uit?
Ja, staat op AlfaspeedGoed bezig Jens ... ga je trouwens nog een topicje starten over de juul ?