Gebruikersavatar
brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3438
Lid geworden op: di jun 26, 2007 18:30
Locatie: Obdam
Contacteer: Website

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

za mei 22, 2010 01:10

Zerstören is inderdaad ook een lekker doorrijdnummer.

Om er nog maar een paar ana te halen:

Battery van Metallica
Feuer Frei van Rammtein
Seven Nation Army van The White Stripes(lekkere bas)
Skelletons of Society van Slayer
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

za mei 22, 2010 12:32

Zerstören is inderdaad ook een lekker doorrijdnummer.

Om er nog maar een paar ana te halen:

Battery van Metallica
Feuer Frei van Rammtein
Seven Nation Army van The White Stripes(lekkere bas)
Skelletons of Society van Slayer
Ik had nog nooit gehoord van The White Stripes, maar het klinkt lekker ja.

Okee, nog twee dan 8)

Nazareth - Take the Rap
Joe Satriani - Back to Shalla Bal (de ultieme opzweper, probeer met deze op 10 maar eens rustig te blijven rijden) :D
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

za mei 22, 2010 20:45

Zo heren hier het bewijs dat ik vandaag nog even de tijd heb genoten om na mijn werk van hèt weer te genieten :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=H3sJbhMHPaY

Overigens begon de dag wat minder, de 155 schakelde steeds minder tot ik vandaag op mijn werk bijna geen versnelling meer kon inleggen. Collega's hebben nog even in hun eigen tijd de koppeling ontlucht en voorzien van nieuwe vloeistof... de oude zag er zo slecht uit dat we de gok durven te wagen dat deze in 280 XXX km nog niet is vervangen (voor de beeldvorming) en waar dus veels teveel vocht in zat... nu hopen dat het euvel verholpen is ... het ritje was overigens wel weer heerlijk.

O ja het nummer komt van de eerste cd van Junkie XL toen het nog niet top 40 material was

Het nummer wat ik op had was niet te vinden op joubuis maar wel deze (van dezelfde cd)

http://www.youtube.com/watch?v=GyPplHfWp1k

Op een één of andere manier gaat de naald van de km-teller ook sneller omhoog als dit op staat :roll:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

za mei 22, 2010 20:53

yeah mooi weer met gouwe ouwe hits uit de speakertjes! Vandaag met oa Raise Your Hands van Bon Jovi, errug lekker!

Afbeelding

Afbeelding

Wie komt er een biertje drinken in de alfa kroeg? 8)
Oh dat kroegje komt zo bekend voor maar ik heb het richtingsgevoel van uhh .... nou ja niet van mijn vader geërfd .... vlakbij Jan v Galenstraat dinges ??
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
indy
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 630
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 14:28
Locatie: Sneek

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

zo mei 23, 2010 11:48

Gisteren de nieuwe cd van Slash gekocht. Die blijft voorlopig denk ik wel even in de speler zitten http://www.youtube.com/watch?v=9_LTXEHz ... re=related 8)
gehad 155 2.0

nu 75 indy V6!
GTV 916 2.0 TB

Gebruikersavatar
MDP
Guru
Guru
Berichten: 1313
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 02:36
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer: Website Twitter

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

zo mei 23, 2010 12:25

Net een paar platen van Coldplay en Kings of Leon op de iPod gezet.

Gebruikersavatar
MDP
Guru
Guru
Berichten: 1313
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 02:36
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

zo mei 23, 2010 12:27

Ik had vanmiddag Smoke on the Water lekker uit de speakers galmen,maar ook links 2 3 4 van rammstein hielp lekker met doorrijden :oops:

En tsja,hoe oud is de jongere generatie??? ik ben 23...
Voor mij ben je zeker wel de jongere generatie, maar met je muzikale smaak is niets mis.

Nog een lekker doorrijnummer van Rammstein: Zerstören. Beetje rauw, maar wel lekker. 8)
Absoluut een lekker nummer! Ben niet echt een Rammstein-fanaat maar ze hebben wel fethe nummers gemaakt! Ben meer van de Scandinavische Rockbands!

Overigens, ik denk niet dat veel mensen deze mening toegedaan is, maar ook dit klinkt niet verkeerd! Draai het meestal thuis onder het genot van een drankje. Wat chillen zeg maar. Maar heb ook een paar CD's in de auto liggen met wat clubmuziek. Ansich wel relaxed. Zorgeloos rondrijden. :D En ja, ik heb een brede mzuieksmaak. ;)

Gebruikersavatar
Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 582
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:59
Locatie: Hillywood
Contacteer: Website

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

zo mei 23, 2010 14:03


Oh dat kroegje komt zo bekend voor maar ik heb het richtingsgevoel van uhh .... nou ja niet van mijn vader geërfd .... vlakbij Jan v Galenstraat dinges ??
Tis op de de Marnixstraat vlak bij de brandweer en halte rozengracht. Lekker bier en een alfist als kastelein (3.2 V6 Spider), wat wil je nog meer?

Cu there!
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

zo mei 23, 2010 17:55

Ik had vanmiddag Smoke on the Water lekker uit de speakers galmen,maar ook links 2 3 4 van rammstein hielp lekker met doorrijden :oops:

En tsja,hoe oud is de jongere generatie??? ik ben 23...
Voor mij ben je zeker wel de jongere generatie, maar met je muzikale smaak is niets mis.

Nog een lekker doorrijnummer van Rammstein: Zerstören. Beetje rauw, maar wel lekker. 8)
Absoluut een lekker nummer! Ben niet echt een Rammstein-fanaat maar ze hebben wel fethe nummers gemaakt! Ben meer van de Scandinavische Rockbands!

Overigens, ik denk niet dat veel mensen deze mening toegedaan is, maar ook dit klinkt niet verkeerd! Draai het meestal thuis onder het genot van een drankje. Wat chillen zeg maar. Maar heb ook een paar CD's in de auto liggen met wat clubmuziek. Ansich wel relaxed. Zorgeloos rondrijden. :D En ja, ik heb een brede mzuieksmaak. ;)
Scandinavische rockbands? Is dat het zwaardere werk, grunten en zo?
De "dit" is niet echt mijn soort muziek, maar toegegeven, voor de soort muziek is het zo slecht nog niet :D
Mijn smaak is ook redelijk breed, hoewel de nadruk wel op allerlei soorten rock ligt. Mötorhead is zo'n beetje de grens is van wat ik aan rauwheid nog kan waarderen, al moet ik daarvoor al wel in de goeie bui zijn.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Ivo75
Junior Member
Junior Member
Berichten: 79
Lid geworden op: do feb 19, 2009 10:25
Locatie: Herten

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

di mei 25, 2010 19:35

Vandaag naar t werk, schuifdak en ramen open met All That Remains :twisted: Dat gaf ff n heerlijk zomers gevoel, totdat de zon er weer even tussenuit ging :evil: Maar het was wel een heerlijk voorproefje van de zomer. Denk dat de komende dagen de raampjes iets vaker gesloten blijven.
"Wie in een vorig leven slecht heeft geleefd, komt terug als techneut."

Gebruikersavatar
brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3438
Lid geworden op: di jun 26, 2007 18:30
Locatie: Obdam
Contacteer: Website

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

di mei 25, 2010 22:20

Gezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.

slipknot - duality
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

Gebruikersavatar
Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2306
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 17:43
Locatie: Wanneperveen

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

do mei 27, 2010 18:44

Gezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.

slipknot - duality
Dan stap ik NIET bij jou in :lol:
''Drive tastefully''

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

do mei 27, 2010 23:48

Gezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.

slipknot - duality
Dan stap ik NIET bij jou in :lol:
Gokje ... liever bij mij ? http://www.youtube.com/watch?v=CvtkUd0kkhU
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2230
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

Re: RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-w

vr mei 28, 2010 09:24

Gezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.

slipknot - duality
Ai....ik duik van 't weekend de verhuisdozen in om wat Slipknot boven water te halen voor een weekje raampje-los-en-goeie-ouwe-passende-knalharde-muziek-uit-de-speakers-weer-of-geen-weer.

Hier nog wat wijze lessen van Paul.

Afbeelding
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8875
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: ''raampje-los-en-goeie-ouwe-muziek-uit-de-speakers-weer'

vr mei 28, 2010 11:06

Ze vallen als vliegen in het hoekje van de metal (Steele en Dio gingen hem voor). Slipknot heb ik nog bijzonder goed zien spelen op Graspop'09. Ik weet nog wel dat destijds de CD met de 'hits' uitkwam, en dat ik het maar een trendy groepje vond. En toen kwam Iowa... dat was lachen! Allemaal trendy alternatieve 14-jarigen kochten die CD blind, en ze kregen bijna een death metal-plaat opgestuurd en vonden het maar niks :lol: Daarmee heeft Slipknot bij mij in ieder geval punten gescoord, je ziet zelden dat de plaat na een 'hit-CD' ineens een stuk harder is!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Het Forum Café”