De voorbereidingen zijn getroffen en de toon is gezet.
Wat ons betreft kan de invasie beginnen......
Gelukkig had ik geen foto van mezelf.....
Paul
De voorbereidingen zijn getroffen en de toon is gezet.
Wat ons betreft kan de invasie beginnen......
Ik denk dat er meer behoefte is aan een hoteloverdag-tingHet ontbijt (en tevens eindpunt van deze rit) zal zijn op 6 juni om 7.00 uur bij AC Meerkerk onderaan de afrit van de A 27.
Tevens is dit ook een hotel. Als men vermeld dat men van de Alfaclub is die op 6 juni komt ontbijten kan er korting bedongen worden op een hotelovernachting aldaar.
Ik weet niet of je wel eens met een 500 ('67 Gert ) 1200km hebt gereden richting de Dolomieten maar dat doe je niet over de Duitse snelweg Met een gangetje van 80km/u over binnenwegen doe je daar heel lang over Eenmaal in de bergen, na zo'n 16 uur rijden, is het bocht na bocht na bocht en dan nog eens op en neer. Met zo'n 23pk aan boord is dat altijd spannendNiet echt een vergelijkking.. nee. hij is wel gewend om 's nachts te rijden, zo bedoelde ik het..oja, en de nachtrit gaat ook zelden rechtdoor over de snelweg dus of dat nou een goede vergelijking is?Goede tip. Is gelukkig niet mijn 1e rit, wel nacht rit. Ik ga zelf navigeren, vriend gaat rijden. Heeft al paar keer met zijn Fiat 500 (196?) op en neer naar Italia gereden in de nacht. Komt wel goed..!
Laten we het zo zeggen, er is bij de nachtrit weinig kans dat je als navigator tussendoor kan zeggen: we gaan de komende 5 km rechtdoor en maak me dan maar weer wakker.
Zou wel makkelijk zijn als die mij wakker zou maken,
Ik weet niet of je wel eens met een 500 ('67 Gert ) 1200km hebt gereden richting de Dolomieten maar dat doe je niet over de Duitse snelweg Met een gangetje van 80km/u over binnenwegen doe je daar heel lang over Eenmaal in de bergen, na zo'n 16 uur rijden, is het bocht na bocht na bocht en dan nog eens op en neer. Met zo'n 23pk aan boord is dat altijd spannendNiet echt een vergelijkking.. nee. hij is wel gewend om 's nachts te rijden, zo bedoelde ik het..oja, en de nachtrit gaat ook zelden rechtdoor over de snelweg dus of dat nou een goede vergelijking is?
Laten we het zo zeggen, er is bij de nachtrit weinig kans dat je als navigator tussendoor kan zeggen: we gaan de komende 5 km rechtdoor en maak me dan maar weer wakker.
Zou wel makkelijk zijn als die mij wakker zou maken,
Maar Gert, maak je maar geen zorgen. Deze rit zal voor mij aanvoelen als pure luxe
Misschien even een vroeg proefritje met een Giulietta regelen?
een andere uitdaging is een rijdende Alfa:
de Patserbak staat stil (toch eerst maar de distributieriem fixen)
en de Spider staat op dit moment nog zonder aandrijfas
wordt spannend.
Hier...Waar koop je nog een groen paasei?????