Ieder zijn partij, zullen we maar zeggen.
Het is niet speculeren, het is een financiële ramp proberen te voorkomen. Ik zal zeker niet ontkennen dat het twijfelachtig is wat we van dat geld terug zullen zien. Sterker nog, wie dat wel doet kan je eigenlijk niet serieus nemen. Maar wanneer we niets zouden doen, hangt ons mogelijk een nog veel grotere schadepost boven het hoofd dan het geld wat nu naar Griekenland gaat.Daar is dan ook wel iets vreemds mee aan de hand. Zo wordt er verklaard dat Griekenland aan ons 5% rente verschuldigd is over deze lening, terwijl wij daar slechts 2% rente over betalen. Ons Ministerie van Financiën rekent zich rijk terwijl de lening als achtergesteld wordt verpand; het is gewoon speculeren met geleend geld en het zit er dik in dat dit geld niet terug gaat komen.Juist. Een ander goed voorbeeld is het geld dat naar Griekenland moet. Wilders brengt dat alsof het liefdadigheid is, maar daar gaat het helemaal niet over. We doen dat niet om de Grieken te helpen, maar om onszelf te helpen. We hebben ons in de EU nou eenmaal economisch verbonden aan Griekenland, door samen dezelfde valuta te gaan gebruiken. Als Griekenland onderuit zou gaan, levert dat ook bij ons grote problemen op. Waarom zou anders ook het IMF bijspringen? Dat is toch ook geen liefdadigheidsinstelling?
JA, EN?Dit is toch een ALFA forum????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????
En wel het café gedeelte. Zo staan hier F1 gerelateerde onderwerpen, mensen die aankondigen dat ze gaan stoppen met posten zodra ze 2000 postings hebben, een Moto GP topic en volgens mij heb ik ook eens een moppentopic voorbij zien waaien. Allen niet Alfa Romeo gerelateerd. Waarom zou een topic als deze, wat ons allemaal aan gaat, niet besproken kunnen worden? Tenslotte staat het autorijden ook onder de aandacht dus het is ook nog eens autogerelateerd. Kan prima lijkt mij buiten het feit dat als dergelijke topics als deze niet gewenst zijn, het moderaile optreed en het topic sluit/verwijdert. Gelukkig zijn daar mensen voor aangewezen zodat we niet allemaal moderatortje gaan spelen op het forum. Dan is het einde zoek. Ik verplicht niemand om te lezen dus spreekt het onderwerp je niet aan, blijf je daar weg. Aan de reacties te zien is er genoeg animo dit onderwerp te bespreken.Dit is toch een ALFA forum????????????????????????????????????????
Dit is toch het café? Je vindt in het café topics over voetbal, grappige filmpjes, F1, motogp, muzikale associatie en noem maar op. Waarom zou dit dan niet kunnen?Dit is toch een ALFA forum????????????????????????????????????????
Sorry, maar welke van die Haagse volksverlakkers acht jij dan wel als serieus-neembaar-waardig? De meesten nemen ongetwijfeld slechts de gok op de nieuweling omdat we al weten wat we aan de oude hap hebben; die beargumenteren een hogere belasting voor grootverdieners en tegelijkertijd een 10% hogere vergoeding voor parlementariërs. Het grootste argument om op blondie te stemmen is de oude politiek zelf.Dat er nog zoveel mensen zijn die die geblondeerde Venlose oproerkraaier serieus nemen vind ik echt stuitend
Helemaal mee eens. Wilders drijft voornamelijk op twee dingen. Ten eerste dat de overige partijen een groep kiezers niet weten te bereiken en/of hun vertrouwen niet weten te winnen en ten tweede dat het integratieprobleem veel te lang is doodgezwegen en zelfs een regelrechte taboe is geweest. En hoewel dat laatste alweer de nodige jaren geleden is, werkt dat nog steeds door.On topic:
Stelling:
Dat Wilders het zo goed doet is een zwaktebod van de overige partijen.
Krijg nou t**ten... een Alfa-linkEn hoewel dat laatste alweer de nodige jaren geleden is, werkt dat nog steeds door.
Het zou moeten kunnen. Het café is er inderdaad o.a. voor non-Alfa topics. In het verleden hebben we meerdere topics verwijderd omdat sommige gebruikers spontaan de forumvoorwaarden vergeten als het over politiek gaat. Ook in dit topic is een aantal reacties aangepast. Of dit topic kan blijven staan hebben de gebruikers zelf in de hand. Als het weer uitmondt in op de man spelen en beledigingen gaat het weg.En wel het café gedeelte. Zo staan hier F1 gerelateerde onderwerpen, mensen die aankondigen dat ze gaan stoppen met posten zodra ze 2000 postings hebben, een Moto GP topic en volgens mij heb ik ook eens een moppentopic voorbij zien waaien. Allen niet Alfa Romeo gerelateerd. Waarom zou een topic als deze, wat ons allemaal aan gaat, niet besproken kunnen worden?Dit is toch een ALFA forum????