Zoals al gezegd weet ik het ook nog niet, maar ik heb wel een belangrijk punt van de PvdA genoemd waarin ik me goed kan vinden, namelijk het wat laten aansterken van de economie voordat de zwaarste maatregelen worden genomen. Ik heb daar nog geen reactie op gezien, terwijl het wel een wezenlijk onderscheid in benadering is in een van de belangrijkste issues van het moment. Wie zegt er wat over?
Als je de economie wil laten aansterken is het vooral zaak de PVDA bij de kassa weg te houden. Dat scheelt direct.
De geschiedenis leert ons dat dat het allerbelangrijkste is!
Maatregelen om het miljardentekort te saneren starten wat mij betreft vandaag. De PVDA wil uitstellen, hoe verrassend! Liever eerst nog snel wat
verliesgevende of liefdadige non-projecten starten, het begrotingstekort kan altijd nog hoger.
Er dienen harde en impopulaire maatregelen te worden genomen om de trein weer vast in de rails te krijgen.
Daar is moed, ondernemersgeest en doorzettingsvermogen voor nodig. Steekwoorden die bij de PVDA niet te vinden zijn.
Vele Nederlanders zijn kaalgeplukt en kregen er nog steeds niets voor terug. Kijk eerst eens waar die teleurstelling en wrok vandaan komt.
Ik ben 40 jaar en hoor vanaf het moment dat ik op de lagere school zat al dat er bezuinigd moet worden! Steeds weer.
Den Haag krijgt het altijd weer voor elkaar om meer uit te geven dan er binnen komt.
Graaien, graaien en nog meer graaien!
Dat moet afgelopen zijn. Ik werk hard en veel, ben altijd na negenen thuis. Ik kan mijn horloge net zo goed wegflikkeren.
Elke scheet die ik laat is ergens wel weer voorzien van een heffing of accijns. Aan de pomp gaat 66% per liter linea recta naar de schatkist, daar komt de wegenbelasting en BPM nog bij!
Ik rook 30 sigaretten per dag van een kwartje per stuk, van elk artikel wat ik koop gaat er 19% BTW aan Den Haag, ik betaal hondenbelasting voor 2 hondjes,
betaal me scheel aan parkeergelden, wat ik aan inkomstenbelasting betaal is om ziek van te worden en als ik dan ook nog dood ga mogen mijn nabestaanden
nog een keer afrekenen, en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan!
En wat roepen ze in Den Haag? We komen tekort, ze moeten zich heel diep schamen.
Ik ben er helemaal klaar mee, het wordt tijd dat er een stevige frisse wind door dit land gaat waaien.
En die wind komt niet van links, ze hebben hun kansen gehad en ruimschoots verbruikt.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.