Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4175
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 22:00

Ik had niet verwacht dat het SCARB forum zo rechts geaard zou zijn.
Ik ben niet rechts, alleen ben ik het wel zat om zo belazerd te worden en het gevoel te hebben hier flink voor te moeten betalen.
Het is wel frappant dat het grootste deel van de mensen die hier hun mening willen of durven geven aan de rechterkant van de streep zitten qua mening.

Jullie zijn dus links (Marco/Maarten) en verbazen zich erover alleen "rechtse" opmerkingen te zien, ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4175
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 22:01

13 juni zijn't in Belgie ook verkiezingen en als jullie vinden dat ze er in NL een zootje van gemaakt hebben wat dan van Belgie te zeggen :oops:
Ik weet het echt niet meer, maar als di (cor)Rup(t)o premier wordt emigreer ik !
Ik ook !
Maar naar waar emigreren we dan ?
Nederland zou ik afraden, Luxemburg dan?
Lekker in de buurt en no-nonsense?

Gebruikersavatar
Ron GS
Full Member
Full Member
Berichten: 444
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 14:23

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 22:04

13 juni zijn't in Belgie ook verkiezingen en als jullie vinden dat ze er in NL een zootje van gemaakt hebben wat dan van Belgie te zeggen :oops:
Ik weet het echt niet meer, maar als di (cor)Rup(t)o premier wordt emigreer ik !
Ik ook !
Maar naar waar emigreren we dan ?
Welnee niet emigreren, Vlaanderen moet gewoon Nederland de oorlog verklaren, bij de eerste handelingen die duidden op enig wapengekletter, komen tot een bestand, waarin jullie als part of de deal overstappen naar Nederland. (en niet tegenspartelen, onze hele defensie is inmiddels verkocht of in de uitverkoop..........) We kunnen wel wat les gebruiken van mensen die de Nederlandse taal beheersen en in ere houden..... Maar ja wat hebben wij jullie te bieden........ :oops: Een betrouwbare coalitie :^o :^o :^o :^o :^o :D


gr Ron

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 22:55

Drie maal dacht ik zelfs? Maar goed, het aantal aanpassingen zegt natuurlijk niets over de uiteindelijke inhoud. Van welke punten uit het programma vind je specifiek dat ze niet serieus te nemen zijn?
Je komt tot een doordacht programma, voortvloeiend uit je visie en partijbeleid. Wanneer je het programma zo kort voor de verkiezingen nog 2 (of 3) keer wijzigd neem ik de partij, het programma en de onderbouwingen niet meer serieus. De term draaikont is niet voor niets met de pvda verbonden.
Over draaikonten gesproken, wie gaat er nou premier worden wanneer de VVD wint? :twisted:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 22:59

Ik had niet verwacht dat het SCARB forum zo rechts geaard zou zijn.
Ik ben niet rechts, alleen ben ik het wel zat om zo belazerd te worden en het gevoel te hebben hier flink voor te moeten betalen.
Het is wel frappant dat het grootste deel van de mensen die hier hun mening willen of durven geven aan de rechterkant van de streep zitten qua mening.

Jullie zijn dus links (Marco/Maarten) en verbazen zich erover alleen "rechtse" opmerkingen te zien, ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?
Zoals al gezegd weet ik het ook nog niet, maar ik heb wel een belangrijk punt van de PvdA genoemd waarin ik me goed kan vinden, namelijk het wat laten aansterken van de economie voordat de zwaarste maatregelen worden genomen. Ik heb daar nog geen reactie op gezien, terwijl het wel een wezenlijk onderscheid in benadering is in een van de belangrijkste issues van het moment. Wie zegt er wat over?
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

di mei 25, 2010 23:46

ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?
Liever niet, de emoties lopen nu al hoog op. Ik wil best in discussie, maar dan in persoon en niet achter een toetsenbord.

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 00:39

Zoals al gezegd weet ik het ook nog niet, maar ik heb wel een belangrijk punt van de PvdA genoemd waarin ik me goed kan vinden, namelijk het wat laten aansterken van de economie voordat de zwaarste maatregelen worden genomen. Ik heb daar nog geen reactie op gezien, terwijl het wel een wezenlijk onderscheid in benadering is in een van de belangrijkste issues van het moment. Wie zegt er wat over?
Als je de economie wil laten aansterken is het vooral zaak de PVDA bij de kassa weg te houden. Dat scheelt direct.
De geschiedenis leert ons dat dat het allerbelangrijkste is!
Maatregelen om het miljardentekort te saneren starten wat mij betreft vandaag. De PVDA wil uitstellen, hoe verrassend! Liever eerst nog snel wat
verliesgevende of liefdadige non-projecten starten, het begrotingstekort kan altijd nog hoger.
Er dienen harde en impopulaire maatregelen te worden genomen om de trein weer vast in de rails te krijgen.
Daar is moed, ondernemersgeest en doorzettingsvermogen voor nodig. Steekwoorden die bij de PVDA niet te vinden zijn.

Vele Nederlanders zijn kaalgeplukt en kregen er nog steeds niets voor terug. Kijk eerst eens waar die teleurstelling en wrok vandaan komt.
Ik ben 40 jaar en hoor vanaf het moment dat ik op de lagere school zat al dat er bezuinigd moet worden! Steeds weer.
Den Haag krijgt het altijd weer voor elkaar om meer uit te geven dan er binnen komt.
Graaien, graaien en nog meer graaien!

Dat moet afgelopen zijn. Ik werk hard en veel, ben altijd na negenen thuis. Ik kan mijn horloge net zo goed wegflikkeren.
Elke scheet die ik laat is ergens wel weer voorzien van een heffing of accijns. Aan de pomp gaat 66% per liter linea recta naar de schatkist, daar komt de wegenbelasting en BPM nog bij!
Ik rook 30 sigaretten per dag van een kwartje per stuk, van elk artikel wat ik koop gaat er 19% BTW aan Den Haag, ik betaal hondenbelasting voor 2 hondjes,
betaal me scheel aan parkeergelden, wat ik aan inkomstenbelasting betaal is om ziek van te worden en als ik dan ook nog dood ga mogen mijn nabestaanden
nog een keer afrekenen, en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan!
En wat roepen ze in Den Haag? We komen tekort, ze moeten zich heel diep schamen.

Ik ben er helemaal klaar mee, het wordt tijd dat er een stevige frisse wind door dit land gaat waaien.
En die wind komt niet van links, ze hebben hun kansen gehad en ruimschoots verbruikt.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 00:40

ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?
Liever niet, de emoties lopen nu al hoog op. Ik wil best in discussie, maar dan in persoon en niet achter een toetsenbord.
Aha, weg met de openheid? Achterkamertje dan maar...?

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 01:24

Zoals al gezegd weet ik het ook nog niet, maar ik heb wel een belangrijk punt van de PvdA genoemd waarin ik me goed kan vinden, namelijk het wat laten aansterken van de economie voordat de zwaarste maatregelen worden genomen. Ik heb daar nog geen reactie op gezien, terwijl het wel een wezenlijk onderscheid in benadering is in een van de belangrijkste issues van het moment. Wie zegt er wat over?
Als je de economie wil laten aansterken is het vooral zaak de PVDA bij de kassa weg te houden. Dat scheelt direct.
De geschiedenis leert ons dat dat het allerbelangrijkste is!
Maatregelen om het miljardentekort te saneren starten wat mij betreft vandaag. De PVDA wil uitstellen, hoe verrassend! Liever eerst nog snel wat
verliesgevende of liefdadige non-projecten starten, het begrotingstekort kan altijd nog hoger.
Er dienen harde en impopulaire maatregelen te worden genomen om de trein weer vast in de rails te krijgen.
Daar is moed, ondernemersgeest en doorzettingsvermogen voor nodig. Steekwoorden die bij de PVDA niet te vinden zijn.

Vele Nederlanders zijn kaalgeplukt en kregen er nog steeds niets voor terug. Kijk eerst eens waar die teleurstelling en wrok vandaan komt.
Ik ben 40 jaar en hoor vanaf het moment dat ik op de lagere school zat al dat er bezuinigd moet worden! Steeds weer.
Den Haag krijgt het altijd weer voor elkaar om meer uit te geven dan er binnen komt.
Graaien, graaien en nog meer graaien!

Dat moet afgelopen zijn. Ik werk hard en veel, ben altijd na negenen thuis. Ik kan mijn horloge net zo goed wegflikkeren.
Elke scheet die ik laat is ergens wel weer voorzien van een heffing of accijns. Aan de pomp gaat 66% per liter linea recta naar de schatkist, daar komt de wegenbelasting en BPM nog bij!
Ik rook 30 sigaretten per dag van een kwartje per stuk, van elk artikel wat ik koop gaat er 19% BTW aan Den Haag, ik betaal hondenbelasting voor 2 hondjes,
betaal me scheel aan parkeergelden, wat ik aan inkomstenbelasting betaal is om ziek van te worden en als ik dan ook nog dood ga mogen mijn nabestaanden
nog een keer afrekenen, en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan!
En wat roepen ze in Den Haag? We komen tekort, ze moeten zich heel diep schamen.

Ik ben er helemaal klaar mee, het wordt tijd dat er een stevige frisse wind door dit land gaat waaien.
En die wind komt niet van links, ze hebben hun kansen gehad en ruimschoots verbruikt.

Patrick.
Da's een hele tirade tegen de PvdA, maar waarover het ging ben je op ingegaan: is het niet beter om eerst de economie aan te laten sterken, zodat alle maatregelen die nodig zijn beter kunnen worden gedragen?

Trouwens, kennelijk heeft de "frisse wind" van Balkenende I en Balkenende II je weinig verlichting gebracht :wink:
Je praat net alsof links 40 jaar aan de macht is geweest. Als je gaat kijken wat er echt is gebeurd, hebben PvdA en VVD elkaar in al die jaren behoorlijk in balans gehouden (met dank aan Wiki):
Van Agt 1 => CDA, VVD
Van Agt 2 => CDA, PvdA, D66
Van Agt 3 => CDA, D66
Lubbers 1 => CDA, VVD
Lubbers 2 => CDA, VVD
Lubbers 3 => CDA, PvdA
Kok 1 => PvdA, VVD, D66
Kok 2 => PvdA, VVD, D66
Balkenende 1 => CDA, LPF, VVD
Balkenende 2 => CDA, VVD, D66
Balkenende 3 => CDA, PvdA, CU

Je kunt al die heffingen, belastingen en accijnzen dus echt niet alleen op links gooien. Of heb je ze steeds zien verdwijnen en weer terugkomen? Heb jij bijv. het "kwartje van Kok" teruggekregen onder CDA/VVD? Nee dus, die hebben het net zo goed opgestreken.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 11:59
Locatie: Delft

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 01:26

ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?
Liever niet, de emoties lopen nu al hoog op. Ik wil best in discussie, maar dan in persoon en niet achter een toetsenbord.
Ahhh, toe?

Geef ik alvast een opzetje waar het "sociale" beleid van de afgelopen jaren de mist in is gegaan:

Een alleenstaande in de bijstand ontvangt netto per maand € 650,-. Daar bovenop krijgt hij dan nog een alleenwonenden-toeslag die tot € 260,- kan oplopen; laten we dat middelen op € 130,-. Via de witgoedregeling heeft hij eens in de zoveel jaar recht op subsidie op huishoudelijke apparaten (in sommige gemeenten zelfs flatscreen TV's); zeg € 10,- per maand. Hij krijgt vrijstelling op gemeentelijke- en waterschap-belastingen, ook gauw € 20,- per maand. Gratis iedere week een mand vol boodschappen bij de voedselbank (waanzin in een niet-derde wereld land). Gratis bibliotheekpas; gratis zus, subsidie zo... Hij woont in een gesubsidieerd huis en ontvangt daarbij ook nog eens huursubsidie zodat hij maximaal € 240,- aan woonkosten kwijt is. Met € 70,- energiekosten heeft hij dan € 500,- netto per maand te besteden.

Iemand met modaal inkomen ontvangt ongeveer € 1495,- netto per maand. Hij zit vast aan een vrije sector woning die hem al snel € 800,- per maand kost. Hij krijgt niks gratis en is dus aan belastingen, afschrijvingen en abonnementen zo'n € 50,- per maand kwijt. Zelf al z'n boodschappen betalen en hetzelfde bedrag aan energiekosten levert een netto besteedbaar bedrag van € 555,- op.

Voor de volledigheid: een gezin in de bijstand ontvangt twee keer zoveel en heeft recht op dezelfde subsidies, met uitzondering van de alleenwonenden-toeslag. Daarmee komen ze in netto besteedbaar bedrag op het niveau van iemand die in hoogste belasting-categorie valt.

Sociaal is prima, maar volgens mij zijn hier de verhoudingen gewoon compleet zoek. Het is niet alleen een voor allen, maar ook allen voor een. Werken zou in alle gevallen beter beloond moeten worden dan welk slim misbruik van onze sociale voorzieningen ook.

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 08:01

ik daag jullie uit om de linkerkant van het verhaal hier eens toe te lichten!
Zelf weet ik op het ogenblik niet waar mijn stem naartoe gaat, haal mij eens over dan (weer terug) naar links?
Liever niet, de emoties lopen nu al hoog op. Ik wil best in discussie, maar dan in persoon en niet achter een toetsenbord.
Aha, weg met de openheid? Achterkamertje dan maar...?

Patrick.
Doorzichtige uitlokking is doorzichtig.

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 08:47

Liever niet, de emoties lopen nu al hoog op. Ik wil best in discussie, maar dan in persoon en niet achter een toetsenbord.
Aha, weg met de openheid? Achterkamertje dan maar...?

Patrick.
Doorzichtige uitlokking is doorzichtig.
Nee Maarten, verdedig het linkse denken nu eens. Ik kan er zelf namelijk met de pet niet bij dat er nog altijd linksdenkende mensen bestaan.

@ Alfavaganza. Ik kan de meeste heffingen op links gooien. Het begon met de hoofdfilantroop Joop den Uyl. Toen hij aan de macht kwam
zei de oude Drees zijn lidmaatschap op. Tot op de dag van vandaag hebben wij (werkgevers) nog immer last van de hersenspinsels
van dit illustere heerschap. Het is de politiek na den Uyl te verwijten dat er nog niets is veranderd.
Zoals ik eerder al aangaf is daar moed en doorzettingsvermogen voor nodig. Dat kan de VVD niet alleen, deze partij heeft altijd consessies
naar de linkerkant moeten maken, en daar zijn dan ook vele corrigerende plannen gesneuveld.
De eerlijkheid gebied mij wel toe te voegen dat ik teleurgesteld-Nijmegenaar ben. De politieke kleur in Nijmegen is sinds
mensenheugenis helaas dieprood. Mijn sentimenten zijn deels op de regionale linkse politiek gebaseerd.

Alleen al daarom zou ik het fair vinden om de PVV nu eens aan het woord te laten. Alle anderen hebben hun kansen gehad
en we weten allemaal wat daar van gekomen is.
Baat het niet dan schaad het niet. :wink:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5596
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 09:12

gisteren een leuk debat gezien tussen 4 dames van VVD, PVV, PvdA, CDA en ik moet zeggen dat de dame van de PVV goed repliek gaf, en samen met VVD naar mijn mening het beste in staat was de eigen visie naar buiten te brengen EN te onderbouwen. PvdA volstond nagenoeg met alleen maar kritiek op de anderen ipv goede onderbouwing eigen visie, en CDA zwalkte er een beetje tussenin, geen duidelijke eigen mening eigenlijk.
Naar mijn mening was de PVV duidelijk winnaar van het debatje, en de islam kwam in ieder geval in het stuk wat ik gezien heb helemaal niet aan de orde. Wel goede visie en mening over een aantal andere belangrijke problemen. Ook de eerste partij die toegeeft dat de zorgkosten moelijk beheersbaar zijn, en dat mogelijke beheersing ervan direct ten koste gaat van kwaliteit (die momenteel heel hard achteruitrolt).
Mede door de vergrijzing en door technische ontwikkelingen is het nagenoeg onmogelijk zorgkosten te laten dalen of zelfs alleen maar in de pas te laten lopen met de inflatie. Eindelijk politici die dat door lijken te hebben! en niet met allerlei halfwas maatregeltjes komen die aan bureaucratie meer kosten dan ze opleveren...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 09:27

Over draaikonten gesproken, wie gaat er nou premier worden wanneer de VVD wint? :twisted:
Dat hangt af van de samenstelling van het kabinet. Het meest logische is dat het Rutte wordt.
Zonder namen te noemen krijg ik een forse dosis jeuk van lieden die melden dat de PVV een one-issue
partij is.
Ik roep het ook, met die term doe ik de PVV te kort . Het partijprogramma is veel breder en behandeld meer dan het 'one issue'. TIjdens interviews gaat het over een ding (en als 'respondent' kan je ook aangeven aan de desbetreffende journalist "nu wil het het hebben over X"). Tijdens debatten is de PVV als het over integratie, allochtonen of de islam gaat erg fel. Andere onderwerpen minder, dus de term 'one issue' is linksom of rechtsom (;)) wel een beetje van toepassing :).
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: Tweede kamer-verkiezingen.

wo mei 26, 2010 09:43

13 juni zijn't in Belgie ook verkiezingen en als jullie vinden dat ze er in NL een zootje van gemaakt hebben wat dan van Belgie te zeggen :oops:
Ik weet het echt niet meer, maar als di (cor)Rup(t)o premier wordt emigreer ik !
Ik ook !
Maar naar waar emigreren we dan ?
Nederland zou ik afraden, Luxemburg dan?
Lekker in de buurt en no-nonsense?
Luxemburg is niet verkeerd, Bretagne zie ik ook wel zitten Como-Lecco-Bergamo 3hoek ook... Maar ja sterke figuren als Sarkozy en Berlusconi staan weer op de wip volgende keer . Nieuw-Zeeland vind je ook wel leuke Alfa cultuur en Neville Crichton dat is misschien wat ...
In ieder geval niet die landen die de €uro naar beneden halen : Griekenland, Portugal & Spanje toevallig is daar telkens dezelfde politieke strekking aan de macht : staat SP misschien voor Staatskas Plunderen of Sinterklaas Putgravers ?

Het komt altijd op 't zelfde neer de ene gaat besparen en is daardoor de volgende verkiezing kop van Jut waarop de andere weer gaan uitgeven wat er niet is en de ene weer de boel moeten komen saneren ...
Ik ben blij dat er figuren zoals Wilders bij jullie en Dedecker bij ons zijn : die houden de boel wakker en ontzien de andere partijen niet om later nog als coalitiepartner te kunnen stroop smeren en hun ministerpostjes en andere vetbetaalde jobkes op te eisen .
Belgie verschuift de boel tussen NVA, VB & LDD maar de klassieke grootmachten blijven aan't bewind en in de coalitie trekken ze naar links en rechts en't koordje blijft in't midden hangen zodat er niks gebeurt ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Het Forum Café”